Kamp Fisk Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei, jeg tror muligens denne topicen har vert oppe før, men jeg kunne ikke finne nøyaktig den samme. (sorry hvis jeg tar feil) Jeg skal kjøpe meg nytt anlegg, jeg har sett en del på Logitech Z-680 og Creative GigaWorks s750 og til nå har jeg hatt intrykket av at GigaWorks er et hakk bedre. Hvilke av disse anbefaler dere at jeg kjøper? Jeg har allerede Audigy 2 zs platinum pro og et creative T7700 ! men ville ha litt mere trøkk en T7700! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 ingen som har noen formening ? Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Gå inn her så finner du det du letter etter Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ville nok gått for Logitech Z-680 jeg, men skal du bruke så mye penger hvorfor ikke kjøpe en skikkelig forsterker og to 3 veis fronthøytalere, eventuelt ekstra bakhøytalere og center + en sub når du har har lyst på eller får råd.. Mye bedre kvalitet på lyden med skikkelige høytalere. Men skal du ha et av disse så kjøp Logitech Z-680 Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 neon forslag på "hi-fi" på samme prisnivå??? vet at spørsmålet er latterlig men.... Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 neste for godt til å være sant, humm si at jeg skulle bruke 5000kr da ! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 spar penger og kjøp skikkeleg når du har nok, det er min anbefaling Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva med Sony STRDE695 5 x 120 watt hjemmekinoreciver til 2 495,- på siba.no. Sammen med et par Proson C88 til 998,- pr stk også på siba.no. Etterhvert når du får lyst på mer er det bare å fylle på med 2 bakhøytalere og 1 senter høytaler og eventuelt en sub så har du et komplett 5.1 system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå