stidz Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) hvor mange forskjellige komponenter kan ha plexivindu. tenker på f.eks en HD kan den ha det?,floppy drive, eller en cd-rom. eller hva som helst egentlig. legg gjerne ut noen guide eller noe på hvordan man setter inn plexi forskjellige steder i kabinettet. (eller i HW'en) Endret 2. mai 2004 av stidz Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Her (bit-tech) er i alle fall en gaid til hvordan du kan sette vindu i en hd.. Det hadde vært fett å sette inn en led i samme slengen, som du kobler til hdd-activity på hk. På den måten lyser det inni harddisken når den jobber.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) ville ikke satset på og gjort det i HDD'en, veldig risikabelt dette. Men om du gjør det, les og bruk dem tipsa som du får... mvh Ballemann edit: skrivefeil Endret 3. mai 2004 av ballemann Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 tusen takk. ser jo veldig kult ut da men det er jo litt skummelt. så vet ikke o jeg vil satse på det. men kanskje med en gammal 8 gb disk eller no fra jobben til pappa Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det kan være ganske risky dette ja. Men om du vil ha leds i den etter du har fikkset med plaxi, så vet jeg hvordan du kan gjøre det. du tar bare og ordner en splitt på HDD leddet da blinker de også når HDD'n jobber Når det gjelder det med og setteinn plexi i CDrom tror jeg ikke det er noe vits, om jeg ikke tar helt feil er det slike elktro plater (husker ikke navn) på begge sider.. Reason to know this: JEG ville gjøre dette selv for noen månder siden! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Når det gjelder det med og setteinn plexi i CDrom tror jeg ikke det er noe vits, om jeg ikke tar helt feil er det slike elktro plater (husker ikke navn) på begge sider.. Reason to know this: JEG ville gjøre dette selv for noen månder siden! var ikke sånne inni min cd-rom hverfall. eller det var noen "sota" plastik greier men var ikke vansklig og ta ut eller no lissom. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 oki, da er det "litt" lettere ja.. hmm kanskje jeg skal ta en i de 2 andre jeg har da.. kunne vært fint og gjort noe med de Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 jeg skal lage et vindu i toppen av kabinettet og vindu i øverste CD-romen. noen plere tips. tenker litt på psu'en også men hva med floppy'en Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 kan bli barskt det har planer om å prøve med en cd rom selv men jeg bruker ikkje floppyn lenger, men ej kunna forsåvit testa om det funka Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 jeg skal lage noen vinduer i PSU'en også. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 CD/Brenner, Hub, USB harddisk, Harddisk, Kabinett, Skjerm, Mus, Tastatur, Web-Cam. Listen er LANG! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) hmm. webcam. det hørtes gøy ut. noen som har en guid på hvordan man bytter ut LEDen i musa med en blå eller no? vil dette gjøre den dårligere da? Endret 3. mai 2004 av stidz Lenke til kommentar
Luv Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Sjekk her om du finner noe av interesse! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 mye interesant der. men fant ikke ut hvordan man bytter leds og om det gjør så musa blir dårligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå