Jeez Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja, er det mulig for meg å bytte ut de røde lysdiodane i Logitechmusa mi med andre farger? Kor kraftig trenger lysdioden å vere, dette er vel gjerne individuelt for kvar farge? Eg tenker blått..? /Jeeez/ Lenke til kommentar
resac Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 vil ikke anbefale blå farge jeg hadde dette i min MX700 mus, men blå fungerer kun på hvitt underlag Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er en grunn til at det er rød inni. Grunnen til dette er at rød er den fargen som fungerer beste med alle underlagsfarger. Å bytte denne fargen kan skape problemer med sensiviteten til musa på forskjellige underlag. Har selv prøvd en del farger (blå, grønn, gul, lilla), alle med heller labre resultater... Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har en Logitech Mousman Wheel Optical, for godt over et år siden byttet jeg den røde dioden ut med en blå super-bright led. funker ypperlig. Har en musmatte med forskjellige farger, og jeg har ingen problemer med sensitivitetetn o.l. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du får gjøre sånn som jeg har gjort med musa mi, bytte scrolle-hjulet med et plexi hjul og sette lys på det. Eksempel her ! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg bytta til hvit, den fungerer utemerket, dog SINSYKT dyr og skarp Har også prøvd, blå, grønn og multi-color-led ...som også fungerte bra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg bytta til hvit, den fungerer utemerket, dog SINSYKT dyr og skarpHar også prøvd, blå, grønn og multi-color-led ...som også fungerte bra. Kanskje bare jeg som har montert feil eller tulla til noe uhørvelig mye da? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er sikkert forskjellig fra mus til mus, hvis for eksempel blå ikke virker kan man prøve å montere en IR led i tillegg, det virker kansje bedre. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er sikkert forskjellig fra mus til mus, hvis for eksempel blå ikke virker kan man prøve å montere en IR led i tillegg, det virker kansje bedre. Hey!! DET ska æ prøv da! har en 5mm IR liggende på jobben Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Du får gjøre sånn som jeg har gjort med musa mi, bytte scrolle-hjulet med et plexi hjul og sette lys på det.Eksempel her ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå