patman81 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvordan få to eller fler layere i en tabellcelle til å ligge oppå hverandre? Da jeg har tekst eller annet innhold inne i layerne kommer de bare under hverandre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Et som bakgrunn og en som vanlig..? Aner ikke om det er mulig å få flere tekstlag oppåhverandre.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 for å lage "layers" må du ha div'er med litt bruk av z-index og position: absolute|relative|static; Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Jeg har laget en meny med undermeny ved hjelp av "show/hide layers" scripting. Da man trykker på hovedmenyen skal undermenyen dukke opp under. Og alle disse undermenyene skal dukke opp på samme sted. Undermenyen er da layers med tekstlinker. Problemet er at disse bare legger seg under hverandre nedover og ikke oppå hverandre. Håper dette blei noe forståelig. Her er de verdiene jeg har satt på layerne nå: #layer1 { visibility: hidden; position: relative; width: 136px; height: 11px } #layer2 { visibility: hidden; position: relative; width: 136px; height: 11px } Endret 2. mai 2004 av pat- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 position: relative; har jo ingen effekt når du ikkje har gjort noke med top og left verdier http://www.w3schools.com/css/pr_class_position.asp Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Du er nødt til å bruke position: absolute; for å få den oppå hverandre. Endret 3. mai 2004 av satyrium Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Takk for alle svar! Fikk det til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå