Blib Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jep tipper på at det ikke vil synke noe nei. De kommer jo allerede til å koste mindre enn ATi sine, så hva er vitsen? Gi det en del måneder. Akkurat tidsnok til jeg skal ha nytt system Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 gud for et dumt spørsmål. det har ikke kommet på markedet enda, og du forventer at folk her skal vite om det faller i pris fort? det er jo ingen som vet hva de forskjellige kortene kommer til å koste en gang. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) gud for et dumt spørsmål. det har ikke kommet på markedet enda, og du forventer at folk her skal vite om det faller i pris fort? det er jo ingen som vet hva de forskjellige kortene kommer til å koste en gang. Muligens. Men regnet med at det dalet fortest i begynnelsen. Er uansett spent og se hva prisen blir. Endret 2. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Personlig venter jeg på 512MB DDR Versjonen med ATI Express og saker.. High end modellene synker som regel ganske sakte i pris desverre:/ Bare 500kr på NV38 til nå.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Prisene blir nok å komme litt ann på produsent også. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Personlig venter jeg på 512MB DDR Versjonen med ATI Express og saker.. PCI Express? Som de andre her sier, det er nok usannsynlig at det skal droppe i pris sånn med en gang. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 512 mb kortet har ddr3 ram er det ddr 2 ram på 256mb kortet da? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Godt mulig at den faller noen hundrelapper på listepris før det faktisk har kommet noen kort på lager. Men den kommer nok til å ligge så høyt at 99% selv her på forumet synes det er uaktuelt uansett. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 512 mb kortet har ddr3 ramer det ddr 2 ram på 256mb kortet da? DDR1 om jeg ikke er altfor trøtt... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 går sikker 3-4 mnd (juli/august) for prisene går ned litt. da kommer sikker et nytt kort ut (nv 41-44) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tror at prisen på nvidia sitt kort kommer til å dette avhengig av konkuransen di får fra ati. Viser det seg at ati kommer med et kort som yter ca likt så kommer det til å bli en priskrig... Blir nye modeller innført faller jo di gammle i pris til et vist nivå (har sett for eksempel ati 9800 pro til 1786kr)... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) 512 mb kortet har ddr3 ramer det ddr 2 ram på 256mb kortet da? DDR1 om jeg ikke er altfor trøtt... Ultra skal ha GDDR3. Pro skal ha GDDR3 Non-ultra skal ha DDR1 Gankse uavhening av størrelsen så vift jeg vet. Hvis ikke jeg er for trøtt Endret 2. mai 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg tipper egentlig at det kommer mer an på ytelses forskjellene på x800 vs 6800 kortene. Dersom en av dem kommer svakere ut kan det være at prisene blir presset tidligere. Dersom 6800 Ultra er mye svakere enn x800 pro vil jeg tro at de vil slite med å ha høye priser lenge. Men det er jo vanskelig å spå. Desverre er det utelukket for meg å kjøpe noen av disse på en lang, lang stund.. Lenke til kommentar
fLR Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det eneste som er sikkert er at når det blir lansert kommer Elkjøp til å kjøpe inn masse av 5950 ULTRA, selge det til en grei pris, og kalle det toppmodellen.. Lenke til kommentar
graks Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 det blir vist bare laget 10000 av geforce 6800 ultra,så det blir ikke så lett og få tak i. http://www.theinquirer.net/?article=15659 Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 det blir vist bare laget 10000 av geforce 6800 ultra,så det blir ikke så lett og få tak i. http://www.theinquirer.net/?article=15659 så på linken din: It seems that the next project for Nvidia and TSMC is to be Nvidia NV41. This is described as a 175 million transistor, 8x or 12x pipeline part set for announcement at E3 very soon . nv 41,kommer hvis også billigere versjoner av kortet ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Har ekstremt lyst på dette nye kortet, men over 5000,- orker jeg rett og slett bare for et skjermkort Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Personlig venter jeg på 512MB DDR Versjonen med ATI Express og saker.. PCI Express? Som de andre her sier, det er nok usannsynlig at det skal droppe i pris sånn med en gang. *sjokkert* hvordan kan jeg finne på og si ATi Express :/ Blitt for mange ATi vs nVidia diskusjoner på forumet her, må ha blitt påvirket:) Selvfølgelig mente jeg PCI Express:0 Lenke til kommentar
LeeCoo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen er ATI fans og noen er Nvidia fans. Det er jo ikke mye forskjell på dem... ( Litt offtopic btw.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå