astlo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Jeg har skaffa meg et nytt lydkort men klarte og miste cden , nå far jeg ikke installert det lurere på om noen kan hjelpe meg det er SoundBlaster Live 5.1 digital. jeg har lasta ned de driverne jeg tror skal passe men får bare besjed om og kjöre installasjons cden. hvis noen har cden ville det hjelpe veldig. Endret 2. mai 2004 av astlo Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Heia, slit en del med www.soundblaster.com selv, men filene er der, bare vanskelige å finne. Men hvilket OS kjører du? WindowsXP har drivere for live5.1, og da er det bare å kjøre update. Hvis du trenger alle programmene på CD'en finnes de også i en fil som heter "livedrvrpack" eller noe liknende, anbefaler at du leter med ett p2p program dersom du ikke finner de på Creative. mvh Gordon Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Gah, Creative har ganske ekle og uoversiktlige sider, men finn support/downloads. finner du ikke det du trenger, forsøk på en side for andre verdensdeler (de har faktisk helt ulike sider for USA og Europa osv) Lenke til kommentar
astlo Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) ok skal teste nå.¨ jeg har windows 2000 Endret 2. mai 2004 av astlo Lenke til kommentar
astlo Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) tror jeg har funnet riktige drivere men får bare beskjed om og kjöre installasjons cden¨,er ganske sikker på at jeg trenger cden trodde jeg kunne laste den ned men finner ikke noe. Endret 2. mai 2004 av astlo Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Kan sende deg noen som funker perfekt . Messenger? Eneste driver'n jeg har prøvd som faktisk sendte lyd i bakhøyt. mine. Endret 2. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
astlo Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) [email protected] bare add meg du ¨ har adda deg men du er offline. Endret 2. mai 2004 av astlo Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 [email protected] bare add meg du ¨har adda deg men du er offline. Hehe, da var vi igang. tar nok litt tid(128K upload ) Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Du kan sikkert også be creative om å sende deg en ny cd, men jeg har hørt at det ikke er så lett som man skulle tro... (tok visstnok veldig lang tid) Sp+ Lenke til kommentar
astlo Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 tar sikkert kortere tid og finne en som har cden hjemme hehe Lenke til kommentar
astlo Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ok da blir det nytt emne noen som har SB Live 5.1 digital med installasjons cd mail meg Lenke til kommentar
astlo Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Glem det Lautsprecher sendte det jeg trengte tak for hjelpen alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå