Jernlov Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 lurer på om WWW.ALLBODYKITS.COM er seriøse, en kamerat lurer . Er de så billige som de sier og får "jeg" varene? er det noen tegn man kan se etter for å se om nettbuttiker er ekte eller falske? Takk på forhånd Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 lurer på om WWW.ALLBODYKITS.COM er seriøse, en kamerat lurer . Er de så billige som de sier og får "jeg" varene? er det noen tegn man kan se etter for å se om nettbuttiker er ekte eller falske? Takk på forhånd Dette er ett forum for Data, ikke biler...... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Bestilte nettopp et bodykit til kabinettet mitt jeg, synes det var litt dårlig aerodnamikk på det... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er kanskje lettere å få svar i Bil & Motor delen av forumet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 ja sant nok det, men dette er jo for WEBSHOP ERFARINGER!!! spurte om en WEBSHOP var politlig!!! må vel være lov? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 ja sant nok det, men dette er jo for WEBSHOP ERFARINGER!!! spurte om en WEBSHOP var politlig!!! må vel være lov? Nå var jo "Webshoperfaringer" en underkategori av "Hardware", som de fleste her forbinder med datahardware? Stenges? Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Fyren har jo rett, det står ikke Data Webshop erfaringer. Webshop er webshop uansett hvilke produkter den selger. Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det står ingenting om at det gjelder data nei, men siden kategorien ligger under hardwareforumet ønsker vi at det primært snakkes om datarelaterte webshopper. Jeg anbefaler vel egentlig å spørre i bil og motor, da de fleste som har peiling holder til der. Dere som mener at dette er feilpost, rapporter og hold kjeft i tråden hvis dere ikke har noe konstruktivt å komme med. La det være opp til oss som styrer forumet å bestemme hva som er feilpost eller ikke. Siden denne tråden har sklidd ut en del velger jeg å stenge den, så kan heller trådstarter opprette en ny tråd fri for spam i bil og motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg