marcen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ja, jeg vet at det kommer an på prosessor. Jeg har HK (Asus P4P800-E Deluxe) og CPU (Intel Pentium 2.8C, Costa Rica) liggende, med en Thermaltake Spark7+ vifte. Hva er sjansen for at jeg klarer å kjøre stabilt på noe mellom 3,3GHz og 3,5GHz? Vifter: Fortron/Source PSU med 120mm vifte 80mm kabinettvifte (luft inn) CPU-kjøler Jeg har 2 HD's Takk for svar. EDIT: Kan ikke prøve selv, minnet (Corsair 2 X 512MB DDR-DIMM XMS PC4000) kommer i posten på torsdag. Har bare noe crappy minne som ikke støttes av HK. Endret 2. mai 2004 av marcen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har vel noe å si med RAM'en også? Nei, tviler egentlig på at du klarer det, men skal ikke uttale meg for mye, siden jeg nesten ikke har overklokkingserfaringer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg får værtfall 3.5GHZ med min 2.8C på IC7-MAX3. Kan sikkert fortsette om jeg gidder. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvorfor i alle dager spør du? Prøv selv da mann! Lenke til kommentar
marcen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Hvorfor i alle dager spør du? Prøv selv da mann! Mann? Gutt, takk. BTW, sjekk topic, oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå