melli123 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvilket spill synes du er det absolutt ultimate spillet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Søke-funksjonen er til for å brukast Endret 2. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 så det er allerede blitt spurt om det? kan noen gi meg en link, fordi jeg ville gjerne vite hva folk synes... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Uh, blir denna tråden låst tru? Men uansett, Final Fantasy VII er det beste spellet EVER!!!! Enkelt og greit. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 ja,de kan godt stenge denne tråden, så lenge de legger igjen en link til der dette spørsmålet er blitt spurt før.... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 tja.. øøøh-- jes synes ikke de skal slette tråden jeg.. du høres da høflig nok ut Baldurs Gate den mest komplette rpg opplevelsen jeg noen gang har spilt, fyllt med vakker musikk, fengende historie og det hele. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Men uansett, Final Fantasy VII er det beste spellet EVER!!!! Enkelt og greit. Kategorien er "spill på PC". Trådstarter: et søk på "beste spill" tror jeg kan resultere i noen tidligere tråder. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Final Fantasy VII finnes til pc såvidt jeg vet Har dog bare spilt på PS selv. Finnes forøvrig andre tråder om temaet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=223352&hl= for eks, går vel for det samme som spørsmålet Lenke til kommentar
gullfisk Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Baldurs Gate den mest komplette rpg opplevelsen jeg noen gang har spilt, fyllt med vakker musikk, fengende historie og det hele. Totalt enig 2ern er også bra men enern var best Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes Hidden&Dangerous spillene er noen virkelige høydepunkter. Spesiellt toer`n. Det at man kan planlegge, fordele utstyr, styre de forskjellige soldatene, legge strategier og gi kommandoer gir spillet det lille ekstra. At historien utspiller seg under den annen verdenskrig er også med på å gjøre spillet bra. Jeg er totalt hekta på det spillet, og jeg tror jeg har runna spillet 10 ganger. Hver gang prøver jeg litt forskjellig strategi og fremgangsmåte. Hver gang blir jeg like imponert over måten spillet er laget på. Jeg er helt sjuk etter tilleggspakka til spillet. Det at man kan samarbeide i multiplayer ser jeg virkelig frem til. Lenke til kommentar
gullfisk Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) kansje du vil like commandos serien den har det meste av det du beskriver ovenfor tror jeg, untatt at det er en rpg da Endret 3. mai 2004 av gullfisk Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 final fantasy-spillene.......har ffx som favoritt , men alle er geniale , noe helt for seg selv..... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 final fantasy-spillene.......har ffx som favoritt , men alle er geniale , noe helt for seg selv..... Vi er i et PC-Forum nå! Derfor diskuterer vi hvilke spill til PC folk liker best... Trenger ikke ha det inn med teskje heller vel? Anyway... Heroes Of Might And Magic III er det beste spillet til PC.. Helt klart! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Diablo II Lord of Destruction Soldat Warcraft 3+tFT Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Operation flashpoint Uten tvil. Spillet gir deg en skikkelig følelse av ekte realisme, leit at AI og grafikk er litt utdatert nå, får håpe på bedre tider når OFP2 kommer. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 ja, må være enig med at Operation flashpoint er en av de bedre... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Får vel sette opp ei liten liste da 1.plass: Morrowind 2.plass: Warcraft 3 + Frozen Throne 3.plass: Half-life 4.plass: Heroes of might and magic 3 5.plass: Diablo 2 + Lord of destruction 6.plass: Star Wars Knights of the Old Republic 7.plass: Neverwinter Nights 8.plass: Halo 9.plass: kkrieger-beta Når jeg tenker meg om så burde jeg ikke rangere spillene slik, siden jeg liker alle like godt Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 mine diggbare favoritter er star craft: broodwar og warcraft III frozen throne og vampire the masquerade redemption og bloodlines og transformers og sc ghost og warzone 2100 ogdungoen keeper 2 og ut 2004 og emperor battle of dune og red alert 2 yuris revenge og future cop og bloodrayne2 og outlive. (mange he?) Lenke til kommentar
Captain Calvert Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Teknisk utvikling til side: Thief II - The Metal Age. Blir aldri lei av det. Dessverre er tittelen blitt både oversett og grovt undervudert. Neste nummer i rekka kommer 18. juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg