Gå til innhold

Beste spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Hidden&Dangerous spillene er noen virkelige høydepunkter. Spesiellt toer`n. Det at man kan planlegge, fordele utstyr, styre de forskjellige soldatene, legge strategier og gi kommandoer gir spillet det lille ekstra. At historien utspiller seg under den annen verdenskrig er også med på å gjøre spillet bra. Jeg er totalt hekta på det spillet, og jeg tror jeg har runna spillet 10 ganger. Hver gang prøver jeg litt forskjellig strategi og fremgangsmåte. Hver gang blir jeg like imponert over måten spillet er laget på.

Jeg er helt sjuk etter tilleggspakka til spillet. Det at man kan samarbeide i multiplayer ser jeg virkelig frem til. :)

Lenke til kommentar
final fantasy-spillene.......har ffx som favoritt , men alle er geniale , noe helt for seg selv..... :thumbup:

Vi er i et PC-Forum nå! Derfor diskuterer vi hvilke spill til PC folk liker best... Trenger ikke ha det inn med teskje heller vel?

Anyway... Heroes Of Might And Magic III er det beste spillet til PC.. Helt klart! :love:

Lenke til kommentar

Får vel sette opp ei liten liste da :yes:

1.plass: Morrowind

2.plass: Warcraft 3 + Frozen Throne

3.plass: Half-life

4.plass: Heroes of might and magic 3

5.plass: Diablo 2 + Lord of destruction

6.plass: Star Wars Knights of the Old Republic

7.plass: Neverwinter Nights

8.plass: Halo

9.plass: kkrieger-beta :p

Når jeg tenker meg om så burde jeg ikke rangere spillene slik, siden jeg liker alle like godt ;)

Lenke til kommentar
mine diggbare favoritter er star craft: broodwar og warcraft III frozen throne og
vampire the masquerade redemption og bloodlines og transformers og sc ghost og
warzone 2100 ogdungoen keeper 2 og ut 2004 og emperor battle of dune og
red alert 2 yuris revenge og future cop og bloodrayne2 og outlive. (mange he?)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...