Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 I følge IGN: April 26, 2004 - Codemasters has announced their list of showcase titles for this year's Electronic Entertainment Expo in Los Angeles. The publisher will have a fairly diverse selection of PC titles on display, and of course, we'll be there to bring you the full report. Here's the line-up: Soldiers: Heroes of World War II Operation Flashpoint 2 Wartime Command Perimeter Colin McRae Rally 5 Dragon Empires We're just about two weeks away from the big event, and we've already got Dan trying out his new isolation suit. We haven't told him yet that there are no waste-collection features in the suit, but he sure looks happy in it, regardless. Stay tuned for all the craziness next month. -- David Adams Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 YES! fett! Er det noen release date på det spillet? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jepp men codemasters snakker om at det ikke skal allikavell igjen.... time will show Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 så lenge de ikke kanselerer spillet, så er jeg gla... *banke i bordet* Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 så lenge de ikke kanselerer spillet, så er jeg gla... *banke i bordet* Du sier noe der. Ingen screenshots, trailers, eller info om spillet så langt. Man kan nesten begynne å lure på om de har planer om å kansalere det. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hehe.. neida.. dem har sagt at de jobber HARDT de ofp2 nå... så slapp av and watch some tv Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 *old* Jeg sa ifra om dette 27/4... ( bevis her ) Og at BIS kansellerer OFP 2? Nei, skal iallefall bli spennende og se om vi får de første bildene og/eller filmene fra OFP2 på E3... jeg venter i spenning Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg sa ifra om dette 27/4... ( bevis her ) Og at BIS kansellerer OFP 2? Er en fordel om folk bruker søkefunksjonen ja, blir litt mer ryddig på forumet, samt at vi kanskje kan få presset TST og gamer.no til å opprette en egen Flashpoint kategori etter E3. Vel og merke hvis de ser at det hele tiden er en tråd om Flashpoint som går igjen og igjen... At BIS dropper OPF2? des,OUT! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ja. vi trenger en OFP2 katogori Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg er helt sikker på at de ikke kansellerer spillet. De solgte vell over 1 mill av 1'eren tror jeg. De har et veldig bra merkenavn. Jeg gleder meg sååååå mye til det kommer ut! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 OFP ble titulert "Game of the year", og det ville vært ufattelig dumt å kansellere en oppfølger etter så mye prat om ny og bedre grafikk, enheter, 3 scenarios o.s.v. Dessuten vet en hell gamerverden nå at når Bohemia jobber på noe, MÅ det bli bra, for de har bevist det 110% med OFP 1985 og oppfølgingen over så lang tid med patches og den fantastiske ekspansjonen Resistance, samt en av de beste spill editorene noensinne, som også ble oppdatert. Så, ikke vær bekymret for at noe slikt skal skje. Fan basen alene vil sørge for at OFP 2 vil selge som hakka møkk Det er altfor tidlig med en OFP 2 kategori her ennå, gå heller til Flashpoint forumet til tiden nærmer seg for release. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ja. vi trenger en OFP2 katogori Er ennå ganske tidlig da. De har ikke kommet ut med så mye som et screenshot av spillet. Alt vi vet er at spillet kommer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 gleder meg, håper bare ikke kravene blir for store, jo større menge folk som spiller det, jo bedre moder kommer det. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hmmm... etter litt frem og tilbake fra Codemasters (de gikk ut og påstod at det var feil det som sto hos IGN...), så er nå den "offisielle" lista fra Codemasters her: CODEMASTERS E3 LINE UP: Club Football 2005 range (PS2, Xbox, PC) Colin McRae Rally 2005 (PS2, Xbox) Dragon Empires (PC Online) IndyCar Series 2005 (PS2, Xbox) Soldiers: Heroes of World War II (PC) MTV Music Generator 3 (PS2, Xbox) Operation Flashpoint (Xbox) Perimeter (PC) Wartime Comand (PC) Så, det er ikke sikkert at OFP 2 blir vist på årets E3... Og så skal jo Codemasters kjøre Big Brother stil på årets E3: Codemasters' E3 Live page - www.codemasters.com/e3live - will launch as this year's E3 Expo opens next Wednesday, May 12th, in Los Angeles. In addition to the live web cam, there'll be regular news posted on the games on show – including Colin McRae Rally 2005, the Club Football 2005 range, Dragon Empires, Soldiers: Heroes of World War II and a few big surprises – along with a blog diary from Codemasters' online crew describing the high points and how hectic an E3 day is! There'll be interviews with Codemasters' development teams as they reveal their latest games and website visitors will be able to interact with the team at the show in a forum. Giving everyone a glimpse of Codemasters' E3 experience, log on to www.codemasters.com/e3live from Wednesday May 12th. Eneste interessante her, er det jeg har uthevet med tykke typer... kan en overraskelse være OFP 2? Vi får håpe og se, nå er E3 neste uke... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 CODEMASTERS E3 LINE UP: Club Football 2005 range (PS2, Xbox, PC) Colin McRae Rally 2005 (PS2, Xbox) Dragon Empires (PC Online) IndyCar Series 2005 (PS2, Xbox) Soldiers: Heroes of World War II (PC) MTV Music Generator 3 (PS2, Xbox) Operation Flashpoint (Xbox) Perimeter (PC) Wartime Comand (PC) NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ARGH.. hadde gledet meg sånn Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Codemasters' E3 Live page - www.codemasters.com/e3live - will launch as this year's E3 Expo opens next Wednesday, May 12th, in Los Angeles. In addition to the live web cam, there'll be regular news posted on the games on show ? including Colin McRae Rally 2005, the Club Football 2005 range, Dragon Empires, Soldiers: Heroes of World War II and a few big surprises ? along with a blog diary from Codemasters' online crew describing the high points and how hectic an E3 day is! There'll be interviews with Codemasters' development teams as they reveal their latest games and website visitors will be able to interact with the team at the show in a forum. Giving everyone a glimpse of Codemasters' E3 experience, log on to www.codemasters.com/e3live from Wednesday May 12th. Hmmmmm maybe... maybe not Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 damn that X-box, damn it all to hell!! give me my OPF2 NOOOOOOOW! øh...hehe -.- Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 damn that X-box, damn it all to hell!! give me my OPF2 NOOOOOOOW! øh...hehe -.- ja.. synes det er en TRAGEDIE at de vil vise OFp X isteden for OFP2 Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 det som rykket mitt øyenbryn var colin mcrae 5, er det et slags årlig utgivelse av det spillet eller? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Syns det rykker mer at de slipper ut ett Colin McRae rally spill når han ikke kjører rally lenger JA til Petter Solberg Rally Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå