Gå til innhold

pluss & minus med qtek?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada. Har både gode OG dårlige erfaringer med Qtek. Men det er en Qtek 7070 jeg hadde da vel å merke. Men det er en stund siden nå, snart 1 år siden! Men husker den jeg se. Den var knallbra når jeg fikk den!! Var deilig å ha "alt" på et sted. Mp3, film, kamera, sms osv... Det eneste som var veldig irriternede var at den ikke hadde T9 ordliste og ikke norske bokstaver (æ,ø og å) men det kan man visst ordne på nå da. Ellers var den også ganske treg, brukte et 256mb SD kort. Men bra lyd til mp3! Masse fete programmer, bra bilder! Kameraet har jeg aldri brukt så mye som på den!! Men jeg ville ikke hatt den igjen. Da måtte det i såfall vært en Qtek 8080, litt hypp på å teste den egentlig, men får se. Den har en del forbedringer fra 7070. :thumbup:

Lenke til kommentar

tror jeg tilslutt hadde vært innom 3 modeller av 7070 typen. Værste tilfellet av feil var den gangen den slo seg av, men fremdeles viste at den var på nett. Fikk først vite om det når en vennine ringte på hjemmetelefonen og spurte hvorfor mobilen var av hehe

Lenke til kommentar
Så batteritiden er det eneste negative? Det er den gamle versjonen av microsoft smartphone som låser seg hele tiden? :hmm:

Batteritiden er ikke kjempe dårlig. Når jeg hadde Qtek 7070 holdt den hvertfall 2-3 dager med bra bruk av diverse mp3 spilling osv... Du bør gå for Qtek 8080 av disse to da ;) Det er den "gamle" versjonen som låser seg en del ja, den som er på 7070 :yes:

Lenke til kommentar
Så batteritiden er det eneste negative? Det er den gamle versjonen av microsoft smartphone som låser seg hele tiden? :hmm:

Batteritiden er ikke kjempe dårlig. Når jeg hadde Qtek 7070 holdt den hvertfall 2-3 dager med bra bruk av diverse mp3 spilling osv... Du bør gå for Qtek 8080 av disse to da ;) Det er den "gamle" versjonen som låser seg en del ja, den som er på 7070 :yes:

Må han innebygget kamera, så det blir 8080 av de to. Så lenge batteriet holder i to dager er det greit. Er 2-3 dager med eller uten SD kortet i telefonen? har hørt at minnekortet trekker mye strøm..........

Lenke til kommentar
Så klart holder det i 2 dager hvis mobilen ikke blir brukt. Lite point i å si at den holdt i 2 dager med minnekortet inni.

Og jo, batteritiden suger ganske kraftig på Qtek.

Han lurte jo på hvor lenge telefonen holdt MED SD-kort i da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...