eQunix Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja, nå har jeg driti meg ut (igjen) Jeg greide ved et uhell og slette .exe fila, kan noen sende den til meg? mvh eQunix som var usikker på hvor han skulle poste tråden Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er det bare ikke å innstalere spillte på nytt? Hørtes ut som et dårlig forsøk på noe med piratkopiering å gjøre... Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Er det bare ikke å innstalere spillte på nytt?Hørtes ut som et dårlig forsøk på noe med piratkopiering å gjøre... Tingen er at jeg orker ikke reisntallere, det tar tid og hva har en .exe fil på 2 mb med Pirat Kopiering og gjøre ? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er det bare ikke å innstalere spillte på nytt?Hørtes ut som et dårlig forsøk på noe med piratkopiering å gjøre... Tingen er at jeg orker ikke reisntallere, det tar tid og hva har en .exe fil på 2 mb med Pirat Kopiering og gjøre ? Det kalles crack. Mens du sitter å venter på at folk eventuelt skal sende deg filen vil det jo ærlig talt ta mye kortere tid å re-installere spillet igjen. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er da ikke piratkopiering å sende en .exe-fil som ikke er moddet på noe vis. Dere trenger ikke overdrive heller da. Over til emne. Dessverre har jeg ikke spillet. Dermed ingen .exe-fil. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hitman Contracts exe ligger på Cd 2. Det er bare å kopiere den inn i installasjonsmappa di. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Reinstaller spillet. Det hadde tatt langt mindre tid å gjøre enn å sitte og vente på at noen skal gi den til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg