scoot Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvor kan jeg få denne telefonen, den er bare helt enorm! Vil ha.. http://premium.mobil.se/tester/visa.asp?sid=2&id=596&cat=2 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ktfw.de Tysk webshop. Ps: Du finner "sharp" under "panasonic" edit: De har kun gx30 med vodaphone, starter å huske/lure at du kun får mobilen slik..? Endret 2. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) DU får ihvertfall ikke kjøpt den i Norge.. SÅ en reklame på tysk mtv en dag og da sa de(eller så stod det, husker ikke helt men jeg skrev den ned) : Sharp GX 20 Die erzte mega pixel telefon. Exlusice bei Vodafone. Også kosta den 299€ Edit: fikk hjelp til å skrive € Endret 2. mai 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ktfw.deTysk webshop. Ps: Du finner "sharp" under "panasonic" edit: De har kun gx30 med vodaphone, starter å huske/lure at du kun får mobilen slik..? Hvorfor i %#"¤&%T"¤ tar ikke norske webshop`S inn telefoner som kan bli slagere! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 DU får ihvertfall ikke kjøpt den i Norge.. SÅ en reklame på tysk mtv en dag og da sa de(eller så stod det, husker ikke helt men jeg skrev den ned) : Sharp GX 20 Die erzte mega pixel telefon. Exlusice bei Vodafone. Også kosta den 299*finner ikke euro tegnet* euro.. [Ctrl+Alt+E] eller [Ctrl+Alt+5] blir til € ... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ktfw.deTysk webshop. Ps: Du finner "sharp" under "panasonic" edit: De har kun gx30 med vodaphone, starter å huske/lure at du kun får mobilen slik..? Hvorfor i %#"¤&%T"¤ tar ikke norske webshop`S inn telefoner som kan bli slagere! Fordi vi har ikke Vodafone i Norge.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ktfw.deTysk webshop. Ps: Du finner "sharp" under "panasonic" edit: De har kun gx30 med vodaphone, starter å huske/lure at du kun får mobilen slik..? Hvorfor i %#"¤&%T"¤ tar ikke norske webshop`S inn telefoner som kan bli slagere! Fordi vi har ikke Vodafone i Norge.. hahah, beste grunnen. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvor kan jeg få denne telefonen, den er bare helt enorm! Vil ha..http://premium.mobil.se/tester/visa.asp?sid=2&id=596&cat=2 Ganske lekker den telefonen der ja Utvendig skjerm på 65 000 farger og en vanlig skjerm på 262 000 farger og Megapixel kamera Nå mangler vi bare at Vodafone satser på Norge Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Eller du kan ta turen til Sverige. Du får kjøpt Sharp der. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Eller du kan ta turen til Sverige. Du får kjøpt Sharp der. ....men ikke vodafri? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ....men ikke vodafri? Nei.. Derfor sliter nordmenn med å få kjøpt den. Finnes ikke med kontantkort, og abo blir vel ikke lett for en nordmann å få i sverige? Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Den er sperret til Voda, så selv om man hadde kunnet kjøpt med abb eller kontant, hadde man ikke kunnet brukt den i Norge. Anbefaler heller GX20 enn GX30, den er mye lekrere. GX30 er nesten direkte stygg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ....men ikke vodafri? Nei.. Derfor sliter nordmenn med å få kjøpt den. Finnes ikke med kontantkort, og abo blir vel ikke lett for en nordmann å få i sverige? Selv om en telefon ikke kommer med kontantkort kan man vel kjøpe den uten abo? Det burde vel kunne gå ann å skaffe seg denne på en eller annen måte. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Sharp-mobilene lages på oppdrag av Vodafone og selges derfor sperret til Vodafone, med unntak av enkelte webshopper som nevnt av Remerser. Å få tak i Sharp i Sverige er bare å glemme. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg skal dreeeeeeeeeeeepe vodafon Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg skal dreeeeeeeeeeeepe vodafon Nå er det på tide å gi denne Singh tha king et par advarsler og utestengelse. Han har jo ikke en eneste seriøst innlegg Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg skal dreeeeeeeeeeeepe vodafon Nå er det på tide å gi denne Singh tha king et par advarsler og utestengelse. Han har jo ikke en eneste seriøst innlegg Enig! Men har også utrolig lyst på GX30... Men den sliter litt med kalenderen (samme med GX20) kan ikke ha alarm eller noe på kalenderen... Og bluetooth'en er visst låst til håndsfri-bluetooth... Har ikke så lyst på den lenger... Det kommer mange andre fete nå... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Anbefaler heller GX20 enn GX30, den er mye lekrere. GX30 er nesten direkte stygg mm! Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Angående GX20, så finnes det forresten både GX21 og GX22, som ikke er eksklusive for Vodafone, men disse er heller ikke særlig enkle å få tak i og er vel mest utbredt i Asia såvidt jeg husker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå