Gå til innhold

Sharp GX30 - Hvor kjøper jeg ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DU får ihvertfall ikke kjøpt den i Norge.. SÅ en reklame på tysk mtv en dag og da sa de(eller så stod det, husker ikke helt men jeg skrev den ned) : Sharp GX 20 Die erzte mega pixel telefon. Exlusice bei Vodafone. Også kosta den 299€

Edit: fikk hjelp til å skrive € :D

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar
Ktfw.de

Tysk webshop.

Ps: Du finner "sharp" under "panasonic"

edit: De har kun gx30 med vodaphone, starter å huske/lure at du kun får mobilen slik..?

:realmad: Hvorfor i %#"¤&%T"¤ tar ikke norske webshop`S inn telefoner som kan bli slagere!

Lenke til kommentar
DU får ihvertfall ikke kjøpt den i Norge.. SÅ en reklame på tysk mtv en dag og da sa de(eller så stod det, husker ikke helt men jeg skrev den ned) : Sharp GX 20 Die erzte mega pixel telefon. Exlusice bei Vodafone. Også kosta den 299*finner ikke euro tegnet* euro..

[Ctrl+Alt+E] eller [Ctrl+Alt+5] blir til € ...

Lenke til kommentar
Ktfw.de

Tysk webshop.

edit: De har kun gx30 med vodaphone, starter å huske/lure at du kun får mobilen slik..?

:realmad: Hvorfor i %#"¤&%T"¤ tar ikke norske webshop`S inn telefoner som kan bli slagere!

Fordi vi har ikke Vodafone i Norge.. :p

Lenke til kommentar
Ktfw.de

Tysk webshop.

Fordi vi har ikke Vodafone i Norge.. :p

hahah, beste grunnen. :p

Lenke til kommentar
....men ikke vodafri?

Nei.. Derfor sliter nordmenn med å få kjøpt den. Finnes ikke med kontantkort, og abo blir vel ikke lett for en nordmann å få i sverige?

Selv om en telefon ikke kommer med kontantkort kan man vel kjøpe den uten abo? Det burde vel kunne gå ann å skaffe seg denne på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
jeg skal dreeeeeeeeeeeepe vodafon  :realmad:  :wallbash:  :mad:  :devil:

Nå er det på tide å gi denne Singh tha king et par advarsler og utestengelse.

Han har jo ikke en eneste seriøst innlegg

Enig! :yes:

Men har også utrolig lyst på GX30... Men den sliter litt med kalenderen (samme med GX20) kan ikke ha alarm eller noe på kalenderen... Og bluetooth'en er visst låst til håndsfri-bluetooth... :ermm:

Har ikke så lyst på den lenger... Det kommer mange andre fete nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...