FallenA Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg må bare spørre !!! ~ tegnet ligger som etprogramvare ikon på skrivebordet, jeg sjekker egenskaper, og finner altså dette tegnet på c: som et program under admin. Det virker ikke som det er noe som helst, og jeg har slettet det hundre og ørten ganger. Det går av og til noen uker, og av og til bare noen dager men så er ~ tegnet der igjen. Dette på tross av at det også fjernes i fra "søppelbøtta" Noen som vet hva dette kan være, og hvordan jeg blir kvitt det? Jeg kjører både Spybot, og Adaware, 3 ganger i uka, samt at jeg har NIS, og NAV. Noen som kan hjelpe ? Programmet ødelegger ingen ting, men er fryktelig iriterende med ikon som ikke skal være der, og som jeg selv ikke skal bestemme over !!! På fohånd takk !! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hmm har akkurat samme problemet.. men desverre har jeg ikke peiling på hvordan jeg fjerner det forgot... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Samme problem her. Forsvant etter at eg avinnstallerte kazaa. Men det er mest spekulasjoner fra mi side. P.S Meiner å huske det stod "SPIDER.SAW" eller noko slikt på mine. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 det er en Outlook Express bug i forbindelse med adresseboken...noe slikt. harmløst, men plagsomt. skal vel være slettbar, safemode kanskje? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 What is the Tilde (~) file that appears on Desktop Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Takk for hjelpen, jeg må tenke på hva jeg skal gjøre, men nå vet jeg ihvertfall hva det er !!! TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå