melli123 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) går det ann å skifte meldingslyd på SE P800? ##Topic endret av modertor - JEEZ for en drittdårlig bruk av tittel/beskrivelse da. Vennligst skjerp deg til neste gang ## Endret 2. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja... men vi nekter og fortelle deg hvordan.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ja... men vi nekter og fortelle deg hvordan.. ja, er det hemmelig? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 går det ann å skifte meldingslyd på SE P800? Har du noen gang vært borti det heftet som følger med telefonen? Også kalt manual eller bruksanvisning. Har du den ikke kan du laste den ned hos Sony Ericsson. Og, ja det går. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Har du noen gang vært borti det heftet som følger med telefonen? Også kalt manual eller bruksanvisning joda, det har jeg vært borti en gang eller to... så det står der...? Endret 2. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) ehhh...jeg vet dette kasnkje høres litt dumt ut, men er hva det det går under, i heftet...? meldingslyd; sms varsling? noen som vet det? Endret 2. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har du noen gang vært borti det heftet som følger med telefonen? Også kalt manual eller bruksanvisning joda, det har jeg vært borti en gang eller to... så det står der...? Les der, før du spør neste gang.. Det er på en måte en slags bibel.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 jeg tror jeg fant det ut...stod under " varsel " takk for alle svar like vel...! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ok ok ok, jeg gir etter for presset..! [Garghhlle] Gå inn på Kontrollpanel -> Forbindelser -> Meldongskontoer -> Varsler (Edit: Og først NÅ (et minutt senere) finner jeg ut at VgaR fant det ut...) Endret 2. mai 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) takk! EDIT: beklager tadcomp.... Endret 2. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå