Sjøbanan Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har behov for og splitte en innstalsjons fil kansje mer senere. Derfor lurte jeg på om det går an og splitte en innstalasjons fil og lingnende, og hvordan? Plizz si den mest noob måten og gjøre det på, og hvordan få alle filene den er splittet opp i til og fungere sammen er noob:P Er denne posten feil plasert ? si ifra hvor den egentlig skulle vert da plizz Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er ikke helt sikker hva du mener. Dersom du skal splitte en fil så er vel winzip et greit alternativ? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ellers så finnes det haugevis av programmer som splitter opp en fil i den størrelsen du trenger, filesplitter, for eksempel. Men Winzip funker greit. Husk å bruke nye disketter, hvis det er det du skal bruke! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Sant som CastorFiber sier her. Det finnes haugevis med programmer for dette. Jeg bruker et som heter 1toX. Veldig lite og enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå