jke Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har kjøpt et nytt hovedkort.Et Msi k8t neofis2r.Først hadde jeg 512 mb kingston ram.då fucket maskinen seg.så fikk eg 512 corsair value s på datakjeden og det funket heller ikke.men så så jeg en reklame av hovedkortet mitt.nede på siden stod det tilbehør og der var akkurat den rammen jeg har. Noen som vet hva problemet er?Har 2 Corsair 256 fra før. Lenke til kommentar
jke Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Noen som har samme hk og vet om corsair 512 skal virke? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kingston og Corsairminne skal fungere på så godt som alle hovedkort. Er du sikker på at hovedkortet ditt ikke er defekt eller at du har ødelagt minneslot'ene? Lenke til kommentar
jke Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) VEt ikke.kan prøve.Har 256 mb i de to andre.Hvis den hadde vært defekt ville ikke dataen ha startet opp da?Det gjør den ikke på meg hvis jeg sitter i rammen der. Men verken corsair eller kingston med 512mb står på listen på msi siden til mitt hovedkort Endret 3. mai 2004 av jke Lenke til kommentar
jke Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Fikk d til.Kingston og corsair rammen kunne ikke stå ved siden av hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå