Magnusha Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kjøpte min t610 i August i fjor... og da fikk jeg gammel software... går det ann å oppgradere min telefon via internett?? f.eks via sony ericsson sine hjemme sider eller noe sånt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 nei jeg tror ikke det , bare skjekk www.sonyericsson.com/no Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 men hvis jeg sender den inn koster det noe penger da.... bor ikke så langt unna oslo... Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det går sikkert an å reparere den via reparasjon eller noe, ellers så kan du jo bare kikke etter oppgraderingspakker eller liknende.... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 men hvis jeg sender den inn koster det noe penger da.... bor ikke så langt unna oslo... Jeg tror det kommer til å koste penger for å oppgradere Lenke til kommentar
Habla Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er bare p900 som kan oppgraderes via internett av SE sine produkter. Lenke til kommentar
k-kanin Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 I nygata i oslo kan de oppgradere din T610 men det vil koste 375 kr... Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 er telefonen under et år gammel, er software oppdatering og rep. gratis. Hvis ikke du får det blir du svindlet... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 er telefonen under et år gammel, er software oppdatering og rep. gratis.Hvis ikke du får det blir du svindlet... takker Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 er telefonen under et år gammel, er software oppdatering og rep. gratis.Hvis ikke du får det blir du svindlet... Jepp, det stemmer. Software-oppgradering går faktisk på garantien. Mao. er dette gratis. Grunnen til dette er at det alltids er nokon "bugs" å finne i softwaren telefonen vart solgt med, noko som i og for seg er ganske så normalt. Men dette liker ikkje SE, som meiner at ein kvar kunde har rett på ein telefon utan "bugs" og andre feil. Så ring kunderservicen og dei vil fortelje deg kvar nærmaste autoriserte forhandlar er Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 er telefonen under et år gammel, er software oppdatering og rep. gratis.Hvis ikke du får det blir du svindlet... Jepp, det stemmer. Software-oppgradering går faktisk på garantien. Mao. er dette gratis. Grunnen til dette er at det alltids er nokon "bugs" å finne i softwaren telefonen vart solgt med, noko som i og for seg er ganske så normalt. Men dette liker ikkje SE, som meiner at ein kvar kunde har rett på ein telefon utan "bugs" og andre feil. Så ring kunderservicen og dei vil fortelje deg kvar nærmaste autoriserte forhandlar er må jeg sende den inn til der jeg kjøpte den eller kan jeg bare gå i en mobilbutikk? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du kan gå til et serviceverksted som er godkjent av SonyEricsson. Ta med deg kvitteringen på telefonen. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hvor finner man de verkstedene? Endret 5. mai 2004 av Alderon Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Hvor finner man de verkstedene? det lurer jeg på å....? Helst nærmest oslo bor 1 time unna.... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 sendte inn telefonen min i går, gikk der jeg kjøpte dem og sa at tlf var blitt treg i det siste, så dem skulle oppgradere software + noen andre småting. Problemmet er at det tar litt tid, frem og tilbake til verksted osv, så får ikke tlf tilbake før om 5 dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå