stjerneglimt Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei! Lurer på hvordan man fjerner varseltonene som kommer når man har gjort noe på telefonen. Foreks. sendt en melding eller lagret en ny kontakt. Litt dumt med all den lyden - da vet jo alle at jeg har sendt en sms eller noe. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Bruk søkefunksjonen på forumet så finner du det nok ut Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvis du anette_87, som også har e700 veit det kan du jo like greit skrive det,,,men men,, nei,, jeg vet det ikke, trodde det var en til av de irri småfeilene jeg,,men som selvsagt blir borte i det store praktfulle verket fra samsung Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvis du anette_87, som også har e700 veit det kan du jo like greit skrive det,,,men men,, nei,, jeg vet det ikke, trodde det var en til av de irri småfeilene jeg,,men som selvsagt blir borte i det store praktfulle verket fra samsung Jeg har ikke tatt bort lyden så jeg vet ikke hvordan jeg gjør det, har den bare på lydløs jeg. Hører vibreringen godt nok. Har ikke fjernet lyden fordi jeg har hørt at dette kan gå utover garantien og da tør jeg ikke.. Kan prøve å finne den tråden ( eller alle de, for de har vært ganske mange tråder med dette spørsmålet i) og poste en link til den her. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er en kode, vet heller ikke hvor på forumet den ligger, men har hørt at den koden også senker volumet på ringingen, (eller var det fjerninga av kameralyden som gjorde det...?) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Les litt nedover og du finer koden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå