Saxo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei! Lurer på å kjøpe nytt kabinett, men har egentlig ikke peiling på hvilket. Har tenkt på Raidmax Astro 268, Cooler Master Centaurion(Bare 2 vifter????), Chieftec Dragon Midi og AOpen H600B. Noen som kan gi noen tips? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ville tatt Aopen. Du får en grei PSU i tilegg med den. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) tja de 2 sist nevnte ville jeg tatt (og for all del, hold deg unna ferdigmodda kabinetter som raidmax etc.) Det er bare cs gamere som syns slikt er kult på lan Endret 2. mai 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg fåreslår Cheiftec midi aluminium, er ikke sikker på hvem som har det. Men prisen ligger på på under 1000 kr tror jeg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ville nok satset på Aopen kabinettet, bruker det selv til min xp maskin og er godt fornøyd, den stforsyningen som er med er meget bra og lydløs. PS: om du kjøper det på Psdata leverer de det med en 350 W stforsyning, de tar 745.- for det og har det inne . Den stforsyningen er den samme som Microplex selger under navnet fortron/source og tar 595.- for . Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har selv cooler master kabinettet, kan anbefale det på det varmeste! Enig i at 2 vifteplasser er litt lite, men det er moddeplaner på gang ;-) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er bare cs gamere som syns slikt er kult på lan Eyyy, pass munnen din Ikke undervurder cs gamere Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 tja de 2 sist nevnte ville jeg tatt (og for all del, hold deg unna ferdigmodda kabinetter som raidmax etc.) Det er bare cs gamere som syns slikt er kult på lan OG det er "drittfett" på lan osv.. Men når du kommer hjem og skal spille CS igjen, irriterer du deg maX over juletrepc'N som surrer ved siden av deg!! Har et skyhawk kabiss ved siden av meg nå, og lysa irriterer maX!! Lys fra temperaturmåleren, rehobusen og neonlysa er plagsomt i lengden!!! IKKE skaff dere juletrepc folkens!!! MEN... ville nok gått for Aopen kabisset jah... det er det beste av de... ((Og du slipper å draase på et tungt, kjedelig, OG ikke mindt vanlig kabinett)) lykke til!! Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er bare cs gamere som syns slikt er kult på lan Eyyy, pass munnen din Ikke undervurder cs gamere helt enig balleman jeg er cs gamer og jeg har lian li pc75usb men vannkjøling! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er bare cs gamere som syns slikt er kult på lan Eyyy, pass munnen din Ikke undervurder cs gamere helt enig balleman jeg er cs gamer og jeg har lian li pc75usb men vannkjøling! Er en del fjortis-kultur ute og går blandt cs-gamere da, er gamer selv jeg Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tenker du på kvalitet og ytesle velger du aopen-kabinettet - Et veldig bra valg. (mye pga strømforsyning) Raidmax er også et veldig bra valg, men du må kjøpe strømforsyning utenom og da blir det litt dyrere. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 GO FOR raidmax ass de har FETE kabinett ass har Scorpion sjøl....fett kabinett Lenke til kommentar
Gone Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 [quote name='Master Casemod' date='04/05/2004 : 19:28']GO FOR raidmax ass de har FETE kabinett ass har Scorpion sjøl....fett kabinett[/quote] Og du er master casemod? Lenke til kommentar
lizon Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 GO FOR raidmax ass de har FETE kabinett ass har Scorpion sjøl....fett kabinett Og du er master casemod? hehe... en skikkelig casemodder kjøper ikke radimax... Lenke til kommentar
Saxo Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Takk for alle svar, folkens! Lurer på å kjøpe Chieftec og prøve å modde litt. Så en artikkel på bit-tech.net som så litt stilig ut... Lenke til kommentar
Saxo Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Takk for alle svar, folkens! Lurer på å kjøpe Chieftec og prøve å modde litt. Så en artikkel på bit-tech.net som så litt stilig ut... Lenke til kommentar
Saxo Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Ooops, posta visst 2 ganger... Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Chieftec er KONGE kabbinetter, personelig syntes jeg at MX serien er bedre en dragon(vifte i døra). srømforsyniga er god også, den som satt oginalt i kabinettet mit var på 360 watt, kjøpte en mist 550 watt. Det viste seg at orginalen holdt 12 volten høyere en misten (11.95 på Chieftec og 11.50 på mist) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Du bør kjøpe Aopen kabinettet gode modde muligheter+en kjempebra strømforsyning i motsetning til chieftec stømforsyninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå