gorg Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har tenkt å kjøpe dette når jeg kjøper meg en ny cpu og mobo noen som kan med erfaringer si om det er bra, og om noen kunne si meg om det finnes en usb til parallell kabel. jeg spør fordi Abit fant ut at de ikke skulle ha parallell inngang på hovedkortet.. Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Sjekk Abit sine sider samt guiden her på hw.no før du kjøper ram til det hvertfall. Ellers et veldig bra kort! Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Komplett har overgang usb/paralell for printer varenr:107835 , bruk minne guiden når du velger minne til kortet. ellers meget bra kort! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har Abit kortet, og er meget fornøyd med det (så langt) Det er ikke med paralell kobling og når det gjelder minne, så har jeg denne og det funker som et skudd Lenke til kommentar
gorg Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Takk for svarene. Leste idag at Abit KV8 pro kommer, med 1 GHz hypertransport. Tror jeg venter på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå