Zitronballong Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hardware Amd xp 2000+ HK: Msi kt3 ultra Ram 2 x 512 twinmos pc2100 Får ikke klokket mer enn til 2100+, har egentlig en mistanke om at det er rammen som ikke holder mål. Eller er det noen andre som vet om noen som kan gjøre at jeg kommer lenger opp?? Hk støtter opp til 2600+ Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Prøv å sett volten på dimm/ddr (ram) opp ett hakk da. Og prøv å kjøre asynkromt med cpu, så finner du ut om det er rammen eller ikke. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 De gamle xp2000+ var noe av det dårligste til å overklokke noensinne. Hvis det er en sånn, så har du ikke mye håp. Lenke til kommentar
starving Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hadde en xp2000 før. kom opp til xp2200 hastighet, ikke helt stabil da men. var ikke rammen som holdt tilbake, kjører høyere nå som jeg har fått en xp2500. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hovedkortet ditt er nok det største problemet når du prøver å overklokke. Anbefaler deg ikke å overklokke fsb med akkurat det kortet du har, har selv mistet alt av data på hd pga det hovedkortet. Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Har prøvd å sette opp multiplyern, gikk rett i dass, boota ikke og jeg måtte rs Cmos.. jaja får vel begynne å tenke på en oppgradering snart. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvis det er en Palmino(elns) kjerne, så er det nesten ikke vits å prøve en gang Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ikke mye håp for deg nei, palamino kjernen er ikke veldig bra for overklokking.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå