Gå til innhold

Disker som er bra

Anbefalte innlegg

Vil bare gi et tips om en god harddisk..ibm 120 GXP ..

har nettopp kjøpt denne, og den er veldig kald iforhold til de andre ibm diskene....den er også lynkjapp og bråker ikke altfor mye

hadde jeg ikke valgt denne ville jeg tatt seagate barracuda...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de bør da ha fiksa dette md 120 GXP serien , var jo 75gxp og 60gxp som døde som fluer.. selv hatt 3 disker som har dødd, ALDRI mer ibm disker i min pc iaffal :smile: Bruker WD og Samsung nå jeg , samsunga er trege skal byttes ut og ha en til 120 gig 8megger

Lenke til kommentar

Ja det er jo det jeg provøer å forklare. At ibm har kommet med ny serie...alt blir bedre...

120 GXP er kaldere, stillere og raskere enn 60 GXP...det var visstnok feilproduksjoner på 75 gxp og 60 gxp diskene.....

kjenner flere som har 60 gxp disker og ikke har problemer med de...

Lenke til kommentar

Vel selv om 120GXP er stillere enn 60GXP så er den fortsatt bråkete.

Når det gjelder driftsikkerhet så er det alt for tidlig å si noe om. Disken har vært på markedet en god stund nå. Det som man kanskje skal merke seg er at Når 60GXP kom så skulle problema som plaga 75GXP være fiksa. Det viste seg jo å være bare halvveis sant. Hvorfor skulle da alle problemene være borte i 120GXP serien? Sikkert enda mer redusert, men at de er helt borte må IBM bevise før jeg tar sjansen på en ny IBM disk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...