LoS Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Jippi! Massevis av takker til alle sammen! Forresten, surfer du anonymt ???????? ? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 SELECT nyheter.*, COUNT(nid) as kommentarer FROM nyheter LEFT JOIN kommentarer ON nyheter.id = kommentarer.nid GROUP BY nyheter.id ORDER BY nyheter.id DESC LIMIT 0,10"); Gir ikke den alle radene? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvem er du sur på sven-o? Meg selv... At jeg ikke så det (group by nyheter.ID)... Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 SELECT nyheter.*, COUNT(nid) as kommentarer FROM nyheter LEFT JOIN kommentarer ON nyheter.id = kommentarer.nid GROUP BY nyheter.id ORDER BY nyheter.id DESC LIMIT 0,10"); Gir ikke den alle radene? Akkurat det den gjør. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvem er du sur på sven-o? Meg selv... At jeg ikke så det (group by nyheter.ID)... Hehe... du var ikke den eneste, jeg leste spørringen minst 4 ganger før jeg så det. Fort gjort å overse;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå