anderslien Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Har Sendo X kommet ut? Jeg fant den på tysk qxl. Her er den: http://ricardo24.preissuchmaschine.de/product_322187.html ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 2. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 3609 kroner Det var langt fra verst..! Om det i det hele tatt er sant da... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Spørsmålet er vell om du i det hele tatt får noen mob om du forskuddsbetaler? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ser litt lengre, og der står det følgende: Lieferbarkeit: erneut Erstauslieferung von Sendo verschoben auf Ende Mai Noe som, om jeg ikke tar HELT feil, skulle bety at de regner med at de får den inn i slutten av Mai... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 sendo x kommer jo ikke før om to måneder, og at den koster 3609 kr, tror jeg at det bare er noe kødd Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 sendo x kommer jo ikke før om to måneder, og at den koster 3609 kr, tror jeg at det bare er noe kødd Hvor vet du fra at den kommer om 2 måneder? Denne ser ganske bra ut asså, tror jeg skal teste den. Men 3600,- er nok litt for lite for den telefonen der eller?! Det er kanskje en realistisk pris? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 3600kr er jo kanskje en realistisk pris da... Det er jo i Tyskland og der er det billigere mobiler. Lenke til kommentar
kain Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Sendo intends to launch the phone in the first quarter of 2004 in some European markets, with the rest of the world to follow later in 2004. The Voice Signal application in the Sendo X will initially support four languages including Spanish, Italian, German and English.. Er sansynligvis ute i noen land ja...Link Edit fant en engelsk side Endret 3. mai 2004 av kain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå