Ali_G Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) hei har et gainward gf fx 5900 som tydeligvis får for lite strøm... når jeg kjører 3dmark 03, stopper det opp i <battle of proxycon?>, og jeg får en melding om at skjermkortet ikke får nok strøm og ditt og datt.. hadde ikke dette problemet før, det eneste jeg har gjort er å bytte ut er en katode, med en annen katode +bytte ut cpu vifta med en som trekker mindre strøm... nå har jeg 2 strømforsyninger i mitt nybygde tower og kjører alt lys, kabinettvifter på den ene (250W) og alt hardware på den andre (300W), hk,sjermkort, en disk, en brenner, en dvdrom... hadde vært fint med noe ?hjelp? har ikke peil hva problemet er når det gikk glatt før... ##topic endret av moderator. Det er en fordel å ta med hva du snakker om i emnefeltet - enden## Endret 2. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kan være at strømkontakten bak på kortet sitter løst... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Åssn strømforsyning snakker vi om her da? Qtec? Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 nei, den sitter som den skal... alle spill går jo forsåvidt som de skal, så det er jo ikke noe stort problem egentlig... Bare litt irriterende.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 nå vet jeg ikke hvor mye strøm et fx kort skal ha, men 300w er vel ikke mer enn akkurat for det oppsettet der, selv uten lys o.l... hvis det er q-tec watt er det jo enda verre. Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Åssn strømforsyning snakker vi om her da? Qtec? nei ikke q-teq, er en som fulgte med et tidligere tower... husker ikke navnet i farten... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har 250W, men det er ikke noe problem her - iallfall ikke i Far Cry. Klart, nå lager jo Shuttle visstnok bra PSUer, men likevel. Uansett, 300W høres litt lite ut kanskje. _ johanf Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har 250W, men det er ikke noe problem her - iallfall ikke i Far Cry. Klart, nå lager jo Shuttle visstnok bra PSUer, men likevel. Uansett, 300W høres litt lite ut kanskje. _ johanf ja, vet at det er såvidt... men det er så irriterende når det har gått glatt før... nå har jeg jo tatt av mods av den strømforsyningen oxo! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kanskje sette på alle mods på 300W og heller kjøre VGA på 250, alene? _ johanf Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 ja kan prøve meg litt fram... takk for alle svar-.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå