Rianna Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Noen som har denne og som kan svare på om det går å lagre ord i ordboken? Har noen link til en side hvor jeg kan se bilder tatt med denne tlf? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvis den har t9 ordbok så skal det gå... Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 hvis den har t9 ordbok så skal det gå... Har hatt S300m...den hadde ordbok..men det gikk ikke å lagre... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 da er jeg ikke sikker jeg , sorry for at jeg ikke kan hjelp. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det går an å lagre ja. Kommer en test av denne på amobil om noen dager... Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Det går an å lagre ja. Kommer en test av denne på amobil om noen dager... Så flott....har kjøpt meg en MC60 som midlertidig mobil Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet - les annonseringen øverst i listen over emner. Det finnes og en tråd her om stengingen her i forumet Slik det er idag er det to felter for å fylle inn emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg