R.S.S Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei, jeg har nettopp re-innstalert windows xp, men når jeg skal logge meg inn får jeg denne beskjeden: Systemet kan ikke logge deg på nå fordi domenet "mitt datamaskin-navn" ikke er tilgjengelig. Hva kommer dette av? Jeg har re-innstalert windows 2 ganger nå, men beskjeden kom andre gangen også. Noen som vet hva jeg kan gjøre? På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Erm, hva har dette med hardware å gjøre? Flyttes til rett forum Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har du valgt å bli med i ett domene underveis i installasjonen ? Les mer om installasjonen her : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;316941 Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du har vel ikke et domene hjemme som maskinen din skal være med i? Hvis ikke så har du antageligvis klikket litt feil under installasjonen. I vinduet hvor du skriver inn navn på arbeidsgruppen eller domenet så har du antageligvis valgt domene istedetfor arbeidsgruppe. Lenke til kommentar
axxls Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 det problemet er jeg kjent med d er bare å formatere c disken funker vertfall Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 det problemet er jeg kjent med d er bare å formatere c disken funker vertfall Han sier jo at han har reinstallert 2 ganger nå. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Han sier jo at han har reinstallert 2 ganger nå. Kanskje det hørest "tøfft ut" å ha ett domene med eget navn... Lenke til kommentar
R.S.S Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Nei, jeg satte meg i arbeidsgruppe, ikke som medlem av et domene. Jeg driver å formaterer disken nå, får håpe det funker da. Eller så har jeg hatt noen problemer med windows xp CD-en under innstalasjonen, som har gjort at noen filer ikke har blitt riktig innstalert, kanskje det har noe med det å gjøre. Får først se om det virker nå som jeg har formatert. Takk for svar så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå