Lemkin Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 <?php highlight_file('./fil.php') ?> Får jeg noe ala farge syntax på kodinga i den fila? Noen som kunne forklart det til meg? Fant ikke noe om den på www.php.net Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva med å teste det? Hadde sikkert tatt kortere tid enn å poste spørsmålet her. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 <?php highlight_file('./fil.php') ?> Får jeg noe ala farge syntax på kodinga i den fila? Noen som kunne forklart det til meg? Fant ikke noe om den på www.php.net Ja, du får standard PHP syntax highlighting på all PHP-kode i den filen du spesifiserer. Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hm.. At du ikke fant noe om det på www.php.net skjønner jeg ikke helt.. http://no2.php.net/manual/en/function.highlight-file.php Takk for at du satte meg på tanken iaffal! Skal fikse dette selv når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
ways Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 <?php highlight_file('./fil.php') ?> Får jeg noe ala farge syntax på kodinga i den fila? Noen som kunne forklart det til meg? Fant ikke noe om den på www.php.net du kan jo gjøre det så enkelt som (hvis du bruker en linux-server): eks fil: index.php lag symlink: ln -s index.php index.phps skriv index.phps i browseren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå