Lemkin Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 <?php highlight_file('./fil.php') ?> Får jeg noe ala farge syntax på kodinga i den fila? Noen som kunne forklart det til meg? Fant ikke noe om den på www.php.net
sven-o Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Hva med å teste det? Hadde sikkert tatt kortere tid enn å poste spørsmålet her.
jorgis Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 <?php highlight_file('./fil.php') ?> Får jeg noe ala farge syntax på kodinga i den fila? Noen som kunne forklart det til meg? Fant ikke noe om den på www.php.net Ja, du får standard PHP syntax highlighting på all PHP-kode i den filen du spesifiserer.
Hazno Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Hm.. At du ikke fant noe om det på www.php.net skjønner jeg ikke helt.. http://no2.php.net/manual/en/function.highlight-file.php Takk for at du satte meg på tanken iaffal! Skal fikse dette selv når jeg kommer hjem
ways Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 <?php highlight_file('./fil.php') ?> Får jeg noe ala farge syntax på kodinga i den fila? Noen som kunne forklart det til meg? Fant ikke noe om den på www.php.net du kan jo gjøre det så enkelt som (hvis du bruker en linux-server): eks fil: index.php lag symlink: ln -s index.php index.phps skriv index.phps i browseren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå