SUPERJANNE Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg får meg denne PDA`n til tirsdag og lurer på om jeg kan bruke den som mobiltelefon?! isåfall , kan noen gi meg noen linker til det evt. utstyret jeg da trenger og fortelle litt om det!? hilsen Janne. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tror jeg må skuffe deg, har ikke sett noen tilbehør som gjør dette. Lykke til med PDA-en Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Du kan bruke gsm-kort.Tror de kommer i sd format,men er ikke å anbefalle.Tror ikke det er annet å oppdrive til den bruken. Sjekk idedata.no,pdanorway.com og pda-nytt.no Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tror bare disse finnes i CF-kort, fant ingen SD kort etter litt leting på internett. Det er uansett langt fra en ideel løsning. Separat mobil (helst med blåtann) eller smart-phone er veien å gå. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 CF var det ja.Må si meg enig med anatomicpants at smartphone er en bedre løsning. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 tenkte å ha sånn tvilling-sim da vettu! kan dere gi en link til det kortet jeg trenger? dette er min første pda ( som kommer snart på døra her!!!) så jeg har ikke så veldig peil! Lenke til kommentar
eirik_91 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 jeg tror nok ikke at du kan bruke den som mobil... dessverre.............. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg kan ikke tenke meg at den kan brukes som mob. ! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 det har latt seg gjøre, men jeg greier ikke å finne CF kortet som gav den muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå