Mr.Garibaldi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Hei Har bestemt meg for å kjøpe en laserskriver da jeg trenger en skriver som ikke tørker ut hvis den ikke brukes på en stund... Ledfal selger Brother HL1430 for 1 495,- mens Elkjøp selger HP LJ1010 for 1 695,- Begge bruker ca 10 sek på første utskrift. Brother kan klare 14 sider i minuttet, mens HPs er litt uklar. Elkjøp sier 14 sider, mens HP sier 12. Brothers medfølgende toner klarer 3000 sider og har en trommel som klarer ca. 20.000 sider, mens jeg ikke finner noe info om HPs toner eller trommel. (Dog mener jeg å ha funnet tidligere at den klarer 2200 sider pr toner og 20.000 på trommel) Er det noen som har noen erfraringer med disse skriverne, som kan hjelpe meg med å velge? Vi bruker en brother laserskriver på jobben, og jeg er ganske fornøyd med den, men liker ikke helt at det dukker opp 2 nye vinduer når jeg skal skrive ut noe... (Et med fremdriftsinfo og et hvor jeg kan velge hvor mange sider jeg vil trykke på et ark) All (konstruktiv) respons mottas med takk Endret 3. mai 2004 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har selv brukt brother laserskrivere i jobbsammenheng i flere år, så du kan trygt gå for de produktene. Har pr. i dag 2 stk 1430 skrivere som tusler og går her på jobb, meget bra. Driftssikker, rimelig osv osv.. Anbefales ! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 både bror min og jeg har hver vår brother skriver og er svært fornøyd. Lenke til kommentar
Star Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 HP maskinen er jo rimelig heftig, men Brother og HP er begge gode merker. Personlig hadde jeg gått for HP (godt fornøyd med dem) , men jeg kjenner mange som er veldig fornøyd med Brother også Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 både bror min og jeg har hver vår brother skriver og er svært fornøyd. Ah, takk for tilbakemelding... Basert på deres info og litt skjekking av priser på toner så er valget meget enkelt Toner for Brother koster rundt 850,*- mens den eneste prisen jeg har funnet for HP er 1800,-** *Fra printerrefill ** Fra Elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå