Bluebeans Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Topic sier vel det meste. Og er det forskjellig aldersgrense på å kjøpe og å bruke det? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 For bruk og kjøp av luftvåpen, gassdrevne eller pumpe er det 18 års grense på. Advarer mot livsfarlig lek des,OUT! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Har ingen planer i å fly rundt å skyte på vennene mine Takk for svar! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ikke skyt deg selv heller. det gjør vondt som rakkern Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ikke skyt deg selv heller. det gjør vondt som rakkern Prøvd eller?? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ja monga avtrekker på en luftpistol, så når jeg retta den ned mot bakken gikk den av, å da var leggen min i veien. ble bare blåmerke siden den traff så på skrå, men fortsatt vondt Lenke til kommentar
the animal Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ikke skyt deg selv heller. det gjør vondt som rakkern Prøvd eller?? hadde en kammerat som skøyt seg i hånden med luft geværet for han skulle skjekke trykket men vi hadde ladd geværet, det var ikke meningen han skulle skyte seg i hånden men han gjorde det.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Så når jeg i 12års alderen gikk på jakt med fetteren min.. (begge med et luftgevær hver og han var bare 15) så brøt jeg loven.. *ikke stolt overlenger... - Skøt en fugl som er fredet, IKKE MENINGEN.. tilgi meg!?!?* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvordan våger du å kalle deg macgyver når du løper rundt med våpen. og ikke nok med det, men du skyter uskyldige fugler.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 kansje det er 18, men i Risør selger de ammo til gud og hver mann. Jeg har vært en god kunde der når jeg var liten =) Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvordan våger du å kalle deg macgyver når du løper rundt med våpen.og ikke nok med det, men du skyter uskyldige fugler.. Det er slutt på det... (btw, jeg og 2 andre skal alge film i tilvalgsfag før skolen slutter nå -vår egen MacGyver episode.. dette blir fett... har til og med funnet ut hvordan vi tjuvkobler kodelåsen på garasjen fra innsiden til å åpne seg.. ) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvordan våger du å kalle deg macgyver når du løper rundt med våpen.og ikke nok med det, men du skyter uskyldige fugler.. Det er slutt på det... (btw, jeg og 2 andre skal alge film i tilvalgsfag før skolen slutter nå -vår egen MacGyver episode.. dette blir fett... har til og med funnet ut hvordan vi tjuvkobler kodelåsen på garasjen fra innsiden til å åpne seg.. ) Hoho, har nettopp lagd en MacGyver episode selv, var et prosjekt i norsken. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Du får legge den ut og gi oss link.... **bytte til topic igjen.....** Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 kansje det er 18, men i Risør selger de ammo til gud og hver mann. Jeg har vært en god kunde der når jeg var liten =) Bodde du i Risør før? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 kansje det er 18, men i Risør selger de ammo til gud og hver mann. Jeg har vært en god kunde der når jeg var liten =) Bodde du i Risør før? yeah, i 15 år. Skal flytte tilbake i sommer tenker jeg,.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 18 år er det tror jeg. Det er ikke lov for under 18 år. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hmm, hvis man er med i skytterklubb tror jeg man kan få kjøpe når man er 16 år! Mener ihvertfall at jeg hørte dette når jeg var med i en skytterklub (før jeg fyllte 18...) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Mener å huske at det var 16års grense før men nå er det blitt 18. Uansett ka gæver er det du er ute etter? Eg ville ikke kjøpt noe luftgæver som skyter under 305meter i sekundet som f.eks Gamo Shadow1000 Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hum jeg og naboene skyter fuggel med luftgevær Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Litt merkelig, at det er 18 år, når jeg kan kjøpe (eller var det eie) hagle når jeg blir 16 år... Men da må jeg søke om lov hos politiet... Mener at det er for at jeg har bestått jegerprøven. Endret 4. mai 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå