Torjus Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg skal ha denne CPU-vifta: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123406&cks=PRL Det jeg lurer på, følger det med kjøleribbe? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Oki, Måtte bare være 100% sikker. Noen andre som vil si, JA sånn jeg er sikker? Lenke til kommentar
acer82 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er med ribbe ja. Se på vekten i spesifikasjonene: 760 gram, ingen 80 mm vifte som veier så mye! Kjøpte nesten den samme (for socket A)for en liten stund siden. Kjempefornøyd! Kjører en klokka XP2500 på XP3200 hastighet. Med viften på laveste hastighet er ikke temperaturen på CPU mer enn 56 grader etter lang tid spilling i FarCry! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Alt nødvendig følger med . Til og med en liten pakke med kjølepasta . ... Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Er med ribbe ja. Se på vekten i spesifikasjonene: 760 gram, ingen 80 mm vifte som veier så mye!Kjøpte nesten den samme (for socket A)for en liten stund siden. Kjempefornøyd! Kjører en klokka XP2500 på XP3200 hastighet. Med viften på laveste hastighet er ikke temperaturen på CPU mer enn 56 grader etter lang tid spilling i FarCry! så kommer jeg med min aerocool the phantom vifte og klarer 39 idle og 49 etter far cry, i et chieftec midi støydempet kabinett med 2 kabinettvifter? det er utrolig Endret 2. mai 2004 av Star Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Seffølgelig, det er helt vanelig at kjøleribbe medfølger. Kjøleribber som selges uten vifter har ikke bilde av vifte, men kun kjøleribbe. Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvordan er egentlig den kjølepastaen som følger med TT 12 vifta? ( i forhold til AS5 for eksempel?) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvordan er egentlig den kjølepastaen som følger med TT 12 vifta? ( i forhold til AS5 for eksempel?) Regner med at den ikke er så mye å skryte av. Tror ikke den er bedre enn verken AC3 eller AC5. Men dette er jo såpass billige kjølepastaer, og absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ikke meninga å bøffe posten, men ca. hvor mange grader kan man "generelt" regne med ved bytte til AS3 eller AS 5 ? Endret 2. mai 2004 av Mortsun Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 tror da dette er en av de beste narrepostene men JA det er ribbe og alt med.. kan ikke ha prosessorkjøler uten kjøleribbe.. må ha noe å overføre varmen med slik at den kan fjernes via vifte ol.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ikke meninga å bøffe posten, men ca. hvor mange grader kan man "generelt" regne med ved bytte til AS3 eller AS 5 ? 3 to 12 degrees centigrade lower CPU full load core temperatures than standard thermal compounds or thermal pads. http://www.arcticsilver.com/as5.htm men JA det er ribbe Trodde ribbe hørte jula til jeg Endret 2. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ikke meninga å bøffe posten, men ca. hvor mange grader kan man "generelt" regne med ved bytte til AS3 eller AS 5 ? 3 to 12 degrees centigrade lower CPU full load core temperatures than standard thermal compounds or thermal pads. http://www.arcticsilver.com/as5.htm men JA det er ribbe Trodde ribbe hørte jula til jeg Det der er vel mest skryt fra AS sin side. I beste fall så gir vel AS5 3-5 grader bedre temp i forhold til anna goop Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tja , kommer vel an på hvor bra det hvite stoffet er det . De sier jo 3-12 ,og nevner pads . Kjenner flere jeg som har gått ned bortimot 10 grader uten at jeg vet sikkert hva de hadde på fra før av ,eller om det var goop eller pad de hadde. ... Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Forskjellen på AS3 og AS5 er vel minimal. 1-2 grader maks vil jeg si. AS5 mot pads kan vel variere fra 3-12 grader ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå