adsfiklam Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Kan man sende/motta mail fra hvilken som helst mail adresse med T630? Takk Endret 2. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Habla Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Nei, ikke hotmail. Ser at du har det...lol Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Nei, ikke hotmail. Ser at du har det...lol Men jeg kan motta fra POP3 (og sende med SMTP) mailen min? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Nei, ikke hotmail. Ser at du har det...lol Men jeg kan motta fra POP3 (og sende med SMTP) mailen min? Hvis du har hotmail: Nei, men for å kunne gjøre det må du betale Hotmail ca. 100 kr året Endret 2. mai 2004 av Volutpat Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Nei, ikke hotmail. Ser at du har det...lol Men jeg kan motta fra POP3 (og sende med SMTP) mailen min? Nei, men for å kunne gjøre det må du betale Hotmail ca. 100 kr året Ja,du kan sende med POP3 og motta med SMTP hvis du har en "vanlig" epost adresse som feks Telenor ADSL,jeg gjorde det på min T610. Endret 2. mai 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ja,du kan sende med POP3 og motta med SMTP hvis du har en "vanlig" epost adresse som feks Telenor ADSL,jeg gjorde det på min T610. Jeg har et webhotell fra tele2. Der fikk jeg med 5 mail adresser. Jeg kan vel bruke en av de? Edit: Hva mener du med "vanlig"? Endret 2. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ingen som vet? Skal nemlig kjøpe meg T630 i morgen og må da vite om dette er mulig eller ikke... Så det hadde vært fint med et kjapt svar Takk takk Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei Jeg har sendt mail fra min mob til min egen hotmail,så det går ann. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei Jeg har sendt mail fra min mob til min egen hotmail,så det går ann. hva er pop-adressen? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Du kan sende mail TIL Hotmail, bare ikke MED Hotmail... Jeg også sendte til min egen Hotmail-adresse fra T610'n og P800 for en stund tilbake. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Du kan selvfølgelig konfigurere en adresse til å vise avsenderadresse hos hotmail. Men du kan ikke motta hotmail med mindre du bruker en service via wap som klarer å motta hotmail. Det finnes noen som gjør det, men det er klønete. Noen som husker? Vanlig POP3, som du har hos en vanlig ISP, går fint via e-post programmet i mobilen. Husk at din SMTP server (den som sender e-mail) må matche ditt nettverk, Telenor eller Netcom, så vidt jeg forstår. Men mottagende server (POP3) skal være den du får beskjed om fra din ISP. Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Få deg en mail adr hos netcom, det er gratis og du kan sende inst. til din mobil også.. det har eg gjort med de mobilene eg har hatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå