mbskywalker Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 lurer på om alt vil funke sammen, og hvordan resultatet blir. pcen skal brukes til noe spilling, og helle litt mot htpc kategori. prioriterer lyd og bilde veldig, og støynivået er viktig. Pcen har fra før Audigy2 kortet, og NEC ND-2500, vis noe burde byttes, så bør det ikke bli dyrere. angående støynivået så lurer jeg på om det er mulig å bytte ut viften som følger med? alt som ikke står på den siden, er ting jeg har fra før, så trenger ikke komme å foreslå høytalere og slikt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Så bra ut det, men du burde finne en butikk der de har alle delene du skal ha. Blir fort dyrt om du skal få tilsendt pakker fra 3-4 forskjellige butikker. Btw, om du vil ha et svært stillegående system burde du bytte vifta på skjermkortet med en "Vga silencer" e.l. Den originale kan bråke litt... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) mange som har alle varene, og blir ikke så veldig mye dyrere heller. men er det plass til uorginal skjermkort kjøler der? Endret 2. mai 2004 av mbskywalker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 mange som har alle varene, og blir ikke så veldig mye dyrere heller.men er det plass til uorginal skjermkort kjøler der? Er plass om du kjøper en liten en... Tror det skal være plass til en Vantec Iceberq, den er ikke mye større en originalkjøleren... Tror ikke VGA-silencer er så mye større, men jeg har aldri sett en så jeg aner ikke... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) VGA-silencer er like stor som et GPU kort. Vantec Iceberq så jo veldig grei ut. skal visst støtte kortet, og er ikke spessielt stor, så trur jeg tar med den. takk for den. ser resten greit ut da? Endret 2. mai 2004 av mbskywalker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 VGA-silencer er like stor som et GPU kort. Vantec Iceberq så jo veldig grei ut. skal visst støtte kortet, og er ikke spessielt stor, så trur jeg tar med den. takk for den. ser resten greit ut da? Ser bra-bra ut det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå