Jensi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har tenkt å kjøpe Albatron K8X800 Pro ll, men så fant jeg Albatron K8X800 Pro som både var en "nyhet" og billigere en Pro ll.Jeg trodde Pro ll sto for nr 2, og dermed nyere og bedre. Lenke til kommentar
Sharingan Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har du hjemmeside til albraton ? jeg tror Pro II er bedre.... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har tenkt å kjøpe Albatron K8X800 Pro ll, men så fant jeg Albatron K8X800 Pro som både var en "nyhet" og billigere en Pro ll.Jeg trodde Pro ll sto for nr 2, og dermed nyere og bedre. personlig ville jeg gått for et Gigabyte kort, kun gode erfaringer, både med K8T800 og nForce3 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg ville vurdert kort fra Asus eller MSI. I følge test på Tom's Hardware er de de eneste som så langt støtter "Cool n' Quiet"-teknologien til AMD. Det er jo greit å ha så lav temperatur som mulig, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå