Per_le Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 når jeg skal legger ned cs så klikker det.. hvorfor?? har aldri skjedd sånn før.. fikk ny skjermkort da dette skjedde.. 9800pro når jeg legger (minimer) cs og åpner opp igjen klikker det..så er det bare svart skjerm.. hvorfor?? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 når jeg skal legger ned cs så klikker det..hvorfor?? har aldri skjedd sånn før.. fikk ny skjermkort da dette skjedde.. 9800pro når jeg legger (minimer) cs og åpner opp igjen klikker det..så er det bare svart skjerm.. hvorfor?? Har du korrekte drivere til skjermkortet ditt? Fjernet alle gamle drivere fra hardisken? Dette skjedde med meg også i versjon 1.5 av CS. Men ikke i 1.6. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Mest sannsynlig noe med drivere... Feilposta btw ... Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Mest sannsynlig noe med drivere... Feilposta btw ... pos..så det nå... Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Stenges da posten er vanvittig feilpostet. Ta en titt til venstre så ser du en ling til spillforumet. Der et sted er det et CS forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg