Sakari46 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Hey... har følgende HW: p4c800 deluxe, kingston hyper x pc 4000 2x256, p4 2,4B@2,8B (533 FSB) standard Vcore: 1.5xx V. jeg har lige fået fat i mine nye ram, men jeg kan ikke hæve FSBen til over 155, (standard 133) uden at maskinen fryser, eller ikke booter. jeg ved ikke om mit problem er rammene, bundkortet, processoren. køre min 2,4@2,8 med standard Vcore, kan det være derfor den ikke gidder højere med standard spænding?? mine ram er pc 4000, men er sat til at køre 333 mhz, med default timings. køre 333, 3-4-4-8. (bios er nyflashet) mit store problem er at jeg er newbie, og mit bundkort minimalt kan lave 1.6 v, hvis jeg tager instillingerne væk fra "auto" da det er første gang jeg rigtigt overclocker, har jeg sikkert glemt et eller andet, eller også er det fordi jeg er newbie (grunden til jeg kun kan køre 333 mhz, med mine ram er fordi: med 533 fsb på cpuen kan mt chipset ikke køre ddr 400, pga. chipset begrænsninger. Det er forklaringen ifølge ASUS.com ) takker mange gange håber i kan løse min "nutt-cracker" Endret 2. mai 2004 av Sakari46 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå