Jaghi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har akkurat kjøpt meg en SN85G4 med følgende specs: Creative Radeon 9800xt, AMD 64 3200+, 2x256mb Geil Ram (pc3200), 120gb seagate HD 8mb cache og en vanlig dvd-rom. Starter opp, installerer Windows XP home på en 20gb partisjon, alt går greit og fint... Starter opp igjen med windows installert og skal akkurat til å innstallere Shuttle driverne da skjærer det seg, får opp en bios melding om at maskinen ikke får kontakt med *stasjon C, som egentlig ikke skal ha noe å si fordi det er en kortleser... Går ut av feilmeldingen og så prøver jeg og innstallere driverne fra cd'n som fulgte med, men der står det at "den ikke kjenner igjen hardware'n" *Har prøvd å disable denne stasjonen uten hell, mao disablet men fortsatt samme problem med driver installasjonen... WTF do i do?... Setter veldig pris på raske svar!! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Det beste ville vært å installére Windows uten at kortleseren koblet til, og heller koble den til helt til slutt (etter at Windows er installert og oppe å kjøre). Endret 2. mai 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Er det mulig å koble ut kortleserne? Visste ikke det engang jeg... Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 les guiden til white eller hva nu han kaller seg Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) link : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=225090 der står det : huske å koble ut kortleseren Endret 2. mai 2004 av Tom80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå