[g]amer Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvor mange baner er det på hitman contract spillet? jeg er kommet til nr 6 nå og håper ikke det er slutt snart det er så bra har klart silent på 2 baner nå Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Lol, det er vel bedre og ikke vite når du slutter, for da tenker du "ååh, pokker siste bane nå:/" hele tiden:P Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Skal være 11 missions. Så du er såvidt kommet over halvveis. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 ikke mer en 11? på hitman 2 så hva det vell nermere 20 Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Skal være 11 missions. Så du er såvidt kommet over halvveis. lol nei det er ikke bedre nei for da bruker jeg opp hele spillet med en gang Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvis jeg ikke tar feil så skal det være 13 baner på spillet, men er enig med deg at Hitman 2 har vesentlig mere opptrag enn Hitman Contracts! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå