Zethyr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) I mitt forsøk på å lage stylede tables, har jeg kommet frem til at IE ikke takler dette. For de som vil se har jeg også laget en i andre farger og bordere, men flere stiler kommer etter hvert. Jeg aner ikke hva det er som får IE til å krasje, men jeg tror den best liker tables uten å vri på utseende med CSS. Lurer altså på to ting: #1 Hvordan få til i IE/hva er feil i browseren ? #2 Forslag til forbedringer ? PS: Jeg vet at det ikke er veldig gode eksempler på hva tables skal brukes til, men la gå... edit: ser ikke ut til å funke i Opera heller, men det kan vel fikses med display: block eller noe... edit2: done. Endret 2. mai 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 http://moronicbajebus.com/playground/cssplay/reformat-table/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Compatibility It works in Mozilla 1.4+ and Opera 7.0. It does not work in Windows Internet Explorer 6. noen måte å få det til ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå