Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R (Alpha-leak)

Anbefalte innlegg

Doom 3 har lekket ut, flere ganger, både Alpha, og BETA 2 er lekket.

Jeg spør igjen, har kildekoden til Doom 3 noen gang lekket ut? En fyr mener at Doom 3-lanseringen ikke påvirket at kildekoden ble lekket, og jeg tror derfor det er greit å gjøre folk oppmerksom på at det er en stor forskjell på lekkasje av kildekode og en build.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det trådstarter lurte på var om Stalker ville bli utsatt på grunn av Alpha leak.

Da brukte jeg Doom 3 som et eksempel på at det aldri ble utsatt på grunn av Alpha/Beta leakene. Men kildekodene ble aldri frastjålet, det var på HL2.

Lenke til kommentar
det heter s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl. før het det oblivion lost

Takk. jeg var litt usikker... :)

Neste gang kan du bare søke på spillets tittel på Gamer.no, så får du opp en produktside med korrekt navn. :-)

Lenke til kommentar
Kanskje litt ot dette, men hva står S.T.A.L.K.E.R. for?

Handlingen i spillet går ut på at noen leiesoldater går inn i Chernobyl i letning av dyrebare gjenstander (artifacts) for en god sum. Disse leiesoldatene blir kalt Stalkers. Hvorfor de har valgt å skrive det sånn vet jeg ikke..

edit: Post nr. 1600 :D

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Kanskje litt ot dette, men hva står S.T.A.L.K.E.R. for?

Handlingen i spillet går ut på at noen leiesoldater går inn i Chernobyl i letning av dyrebare gjenstander (artifacts) for en god sum. Disse leiesoldatene blir kalt Stalkers. Hvorfor de har valgt å skrive det sånn vet jeg ikke..

edit: Post nr. 1600 :D

grunnen til at dei skriver det sånn, er fordi det er ein forkortelse for noko. td;

Store

Tullete

Alien

Leker

Krig

Eller

Ror

vi får vite kva det står på i spelet, men til no er dette ein hemlegheit.

Lenke til kommentar

Har hørt at det er noe sånt ja...

Takk for tipset TST... :)

Lenke til kommentar

Mulig noen har sett den russiske filmen STALKER fra åttitallet tror jeg. Er en rimelig sær sak, men er sikker på at spillet til en viss grad er inspirert av den. Handlingen foregår der i en zone der det har skjedd en katastrofe (mest sannsynligvis kjernefysisk). STALKERNE er en slags guider i denne sonen som kjenner den ut og inn. Ekstremt sær film som jeg tror en del vil ha vansker med å svelge.

Lenke til kommentar
Det er vel også en bok ved samme navn, tror jeg. Også russisk.

Håper det har en logisk forklaring, da.

stalker er inspirert av boka (roadside picnic eller noko sånt) og til dels av filmen stalker (som bygger på boka)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...