Penneknekt Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Leser på veven at en alpha-versjon av S.T.A.L.K.E.R har lekket ut. Har sett en del skjermbilder som visstnok skal stamme fra denne leaken. Ser ut til at det blir vanskeligere og vanskeligere å hindre slikt i å skje. Lurer på om dette fører til en utsettelse av lanseringen... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Skal jeg gjette så tviler jeg på at dette vil utsette spillet enda mer. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 trur ikkje eg, fordi sourcen er ikkje offisielt blitt leaka Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det hadde innvirking på Half-Life 2 på grunn av sourcen. Men tror ikke Doom 3 var noe utsatt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Men tror ikke Doom 3 var noe utsatt. Har kildekoden for Doom 3 lekket ut noen gang? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) La det være sagt; jeg vet ikke om leaken er offisielt bekreftet av utvilkeren. Men jeg har altså sett screenshots fra det som etter sigende skal være en leak. Ville ikke forundre meg om det var sant... Kunne forsåvidt postet en link, men det er vel imot retningslinjene. Endret 2. mai 2004 av Antikapitalist Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det hadde innvirking på Half-Life 2 på grunn av sourcen. Men tror ikke Doom 3 var noe utsatt. For de som har prøvd Half-Life 2 sourcen, sjønner kanskje at det var en grunn til at det ble utsatt. det var jo rett og slett ikke spillbart i det hele tatt. Og for å være ærlig tror jeg kanskje Valve bruker dette som en unskyldning til å utsette spillet lenger, ihvertfall til en viss grad. ..og alpha versjonen av S.T.A.L.K.E.R var jo like grusom, så jeg tror ikke det vil få noen særlig innvirkning. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Sakser litt fra nettet. Ser ikke ut til at det er rare greiene, nei: I checked out the leak. yeah u r right it does use Counter Strike Sounds. So thats a let off. They should either tweak the effects or change it all together. Moreover the AI of the bots was dissapointing, or may be I m wrong after all its an alpha leak. The game does have nice textures but I wonder how will the gameplay will be. I mean is there a ragdoll effect engine there (like Havok). physics were not included in the leak, neither was the ability to climb ladders etc. There are however enemies in one of the batch files...i forget which one. there are rats to shoot and some shooting enemies with only half of their heads modeled? lol i know sounds weird but my game crashes if they shoot me a couple times. try running all the batch files. Stalker Leak'en består af 3 baner, kæmpe baner skal der lige siges! Et par våben med CS lyde, nogle bots uden AI.. Det er ca det! Det kører utroligt godt iforhold til en Alpha... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) dette er jo en ELDGAMMEL build, er jo evigheter siden den havna på nett, alt som er med er muligheten til å leke seg med våpen samt vandre litt, utenom det så er det ikke akkurat noe man kan gjøre. ingenting som skulle bety en form for utsettelse. Endret 2. mai 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ja, jeg så det sto skrevet et sted at den var fra oktober 2002. Kanskje ikke så mye å bry seg om... Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Doom 3 har lekket ut, flere ganger, både Alpha, og BETA 2 er lekket. Og det er jo en evighet siden STALKER leak kom ut, var jo i januar eller noe. Les mer om det her Tenshi Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 detta er jo virkeligt GAMMELT nytt. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 detta er jo virkeligt GAMMELT nytt. Les over på mitt innlegg, sånn kan skjer. Jeg kom deg i forkjøpet, hehe. Tenshi Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 detta er jo virkeligt GAMMELT nytt. Les over på mitt innlegg, sånn kan skjer. Jeg kom deg i forkjøpet, hehe. Tenshi jeg så ditt innlegg, men hadde behov for å skrive det selv Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 detta er jo virkeligt GAMMELT nytt. Les over på mitt innlegg, sånn kan skjer. Jeg kom deg i forkjøpet, hehe. Tenshi jeg så ditt innlegg, men hadde behov for å skrive det selv LOL, okey. Tenshi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Doom 3 har lekket ut, flere ganger, både Alpha, og BETA 2 er lekket. Og det er jo en evighet siden STALKER leak kom ut, var jo i januar eller noe. Les mer om det her Tenshi doom3 har blitt lekket EN gang. det var alpha versjonen som ble lekket under forrige e3, dog så har det kommet en beta 2 versjon som er en oppgradering laget av anonyme personer, denne gjør at man slipper å skrive en kommando for å kunne starte et brett, man kan nå forandre flere ting i menyen istedenfor å fikse på ini filene osv. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Sorry, visste jeg ikke, ingen grunn til og hisse seg opp Neida, men da vet jeg det, takk for infoen. Men back to business. Jeg har ingen tro på att STALKER vil bli utsatt, som sagt, det er en gammel nyhet, og hvis de ikke har utsatt stalker de siste 3 mnd, kommer de ikke til og gjøre det heller, hvertfall ikke p.g.a alpha leak. Dessuten ble ikke HL2 utsatt p.g.a kildekode leak, Les her hvorfor det egentlig ble utsatt!!! Tenshi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Sorry, visste jeg ikke, ingen grunn til og hisse seg opp Neida, men da vet jeg det, takk for infoen. Men back to business. Jeg har ingen tro på att STALKER vil bli utsatt, som sagt, det er en gammel nyhet, og hvis de ikke har utsatt stalker de siste 3 mnd, kommer de ikke til og gjøre det heller, hvertfall ikke p.g.a alpha leak. Dessuten ble ikke HL2 utsatt p.g.a kildekode leak, Les her hvorfor det egentlig ble utsatt!!! Tenshi der kom jeg deg i forkjøpet se lenger oppe Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Dessuten ble ikke HL2 utsatt p.g.a kildekode leak, Les her hvorfor det egentlig ble utsatt!!! Siden dette står i et tyskt spillmagasin så må det være sant? Tror nok ATi visste hva de gikk til når dem undertegnet kontraktet som visnok har kostet "millions of dollars". Var det ikke et annet spill som bruker HL2 motoren som er kraftig utsatt pga "security issues" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå