Wyldelife Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei, da jeg rydda rommet mitt kom jeg over en tittel Crash Bandicoot3:Warped Et veldig gøy platform spill, av den gamle skolen. Så jeg dradde frem PSOne maskinen og begynnte og spille. Noen andre som har denne tittelen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jepp. Har det spillet jeg og. Utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja, kult spill, hehe. Spilte det når jeg var liten\mindre. Jeg hadde det på PS One, men solgte det sammen med PS One når jeg skaffet med Playstation 2. GOde minner, kanskje jeg skal laste stikke innom spiderman og kjøpe det, koster vel ikke mer enn 1 grønn lapp eller noe. Tenshi Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 He he! En ekte klassiker og et av de beste platformspillene ever! Genial humor hele veien og et av de få spillene hvor å dø er nesten like gøy som å klare seg. Fruktbazookaen eier alle våpen hittil lagd i spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå