Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Direct Connect shared files crack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du blir kicket hvis du deler .vob filer.

du kan gjøre ettelerannet "koble til nettverkstajon" tricks. du finner dine egne shares på nettverket og "kobler til nettverksstasjon" og deler den. (dvs du får delt den samme mappen to ganger.)

men herregud, du kommer inn på de fleste hubene med 20GB!

det er enn grunn til at huber har max grense: de vil ikke ha tullinger som deg som ikke har nok ulovlig piratkopierte programmer og filmer + musikk :grin:

hva mente en eller annen med at det gikk an å jukse i direct connect bare du har XP eller 2k?? (ikke det at jeg trenger å jukse for å komme inn på noen huber)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-07 22:28, GeeZuZz skrev:

du blir kicket hvis du deler .vob filer.

Det er ganske avhengig av hvilken hub du er på. Vil vel heller anta at det er svært lite mindretallet som kicker på vob-filer.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-06 14:07, CS_eR GøY skrev:

lamer ?

oi unskyld MR.jeg har en 120 hb hd så æb bæ :razz:

jeg deler ikke det som er instalert ppå PC-en

bare winrar filer og divx

HD størrelsen har ingenting med dette å gjøre. Grunnen til at jeg skrev lamer er rett og slett fordi det er ekstremt taperisk å ønske å ha en slik crack du etterspør.

Det du faktisk gjør er å be ANDRE om en crack så DU kan laste ned ting fra DEM uten at DU deler noe DE kan få av deg mao du ber de folka du vil snylte på om hjelp til å klare å snylte. Sorry, det der sidestiller jeg med å cheate i CS. Skikkelig lamt

Den største trusselen mot P2P progs er ikke musikk, film og sofware bransjen men brukerne selv. Dersom for mange velger å cracke P2P programmene så knekker til slutt nettverkene sammen fordi dem som virkelig drar lasset går tilbake til Hotline og FTP.

Lenke til kommentar

Er fryktelig enig med Anders Leipsland. Brukte DC i litt over et halvt år. Har nå gått over til andre og bedre ting. Det verste med folk på DC var alle de kjørte fakeshare, delte vob-filer eller installerte program/spill.... Men heldigvis har vi jo Archosbot da på den feteste dc-hub'n og den er faktisk ganske effektiv da. De er vel den eneste hubben som er verdt å besøke, men hastigheten på DC stinker. Derfor tyr man til andre og bedre løsninger. FTP,IRC og newsgroups.

cocheeze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...