larschroe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Min mest minneverdige feilmelding fikk jeg en gang jeg skulle installere Windows 95 på en gammel Cinet; Tidlig i installasjonen stoppet maskinen opp, hang i noen sekunder, også kom det opp en melding hvor det stod "Syntaksfeil eller deling med null". Maskinen var fullstendig låst, så jeg slo den av og på igjen... og det kom ikke opp noe bilde på skjermen. Maskinen hadde enkelt og greit gått i stykker. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg kom borti Y-tasten, og fikk en feilmelding som kan sies å være smør på flesk: En ugyldig feil? Da skulle jo alt være i orden! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg prøver febrrrrrrrrrrrilsk å oppdatere fra IE 6 til IE 7. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Lol... Se her: Denne er best! Her er en ny: Hvor er de hen? ser ingenting jeg Endret 7. mars 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvor er de hen? ser ingenting jeg Siden alle sammen er over 1 år gamle har sikkert bildene blitt slettet. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvor er de hen? ser ingenting jeg Siden alle sammen er over 1 år gamle har sikkert bildene blitt slettet. Aha, glemte å sjekke datoen Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Oppdaga ein ting: Sjekk namnet på tråden... Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Oppdaga ein ting: Sjekk namnet på tråden... huh?? sjønt ikke det jeg =/ Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Sjå korleis han har stava feilmeldingar Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Oppdaga ein ting: Sjekk namnet på tråden... huh?? sjønt ikke det jeg =/ Post artige feilmedlinger her! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Gammelt bilde. Edit: Mest realistiske feilmelingen ever: Endret 9. mars 2008 av ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bumber tråden med denne kjekkasen som jeg fikk i sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå