The zero Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Heisann! Jeg holder på med et nytt design til Nettportalen.com og trenger en ny header.Designet kan dere se her og headeren skal være like står som reklamen som er helt øverst (for reklamen skal bort og erstattes med den nye headeren). Håper noen gidder. det skal stå: Nettportalen.com - En guide til alt! Gjerne med litt fiksfakserier! Endret 2. mai 2004 av The zero Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg holder på med et nytt design til Nettportalen.com og trenger en ny header.Designet kan dere se her og logoen skal være like står som reklamen ........ Logo ? Lenke til kommentar
The zero Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg holder på med et nytt design til Nettportalen.com og trenger en ny header.Designet kan dere se her og logoen skal være like står som reklamen ........ Logo ? Greit, jeg mente header, tenkte visst litt feil når jeg skrev det... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Siden ingen andre har posta noe, så tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøve meg; http://home.c2i.net/marvil/hw/nettport.jpg Kommentarer..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Siden ingen andre har posta noe, så tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøve meg; http://home.c2i.net/marvil/hw/nettport.jpg Kommentarer..? Fin nok den, men blei litt tom midt på... Og fjern den "refleksjonen" av skrifta er du snill Samme font som ok.no logoen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Uten tekstrefleksjon; Nettport Header v.2 Noen idèer til hva jeg kan ha på midten da..? Det blir fort overfylt med stæsj der da.. Aner ikke om det er samma fonten, den heter "Danley" og er strøøøken.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Uten tekstrefleksjon;Nettport Header v.2 Noen idèer til hva jeg kan ha på midten da..? Det blir fort overfylt med stæsj der da.. Aner ikke om det er samma fonten, den heter "Danley" og er strøøøken.. syns den er kul som den er jeg.. det er lett at den blir "stappa" på midten ja, så ha den sånn Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Får høre hva trådstarter syns, om han ikke er dævv.. Lenke til kommentar
The zero Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg er fremdeles i live Jeg likte v2. best og kommer ingen andre forslag vil jeg bruke den, men har du kun logoen i en bildefil? Lenke til kommentar
The zero Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Gidder du å lage den om til JPG for jeg har ingen programmer for øyeblikket hvor jeg kan gjøre det selv :S Lenke til kommentar
The zero Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Tusen takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tusen takk for hjelpen... Ikke noe problem.. Får man noen form for reklame eller lignende på siden kanskje..? Lenke til kommentar
The zero Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Om du ønsker kan du alltids få noe når det nye designet er kommet opp og det nye annonsesystemet er i gang igjen, hva sier du til 25.000 bannervisninger? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Om du ønsker kan du alltids få noe når det nye designet er kommet opp og det nye annonsesystemet er i gang igjen, hva sier du til 25.000 bannervisninger? 25000 bannervisninger??? si ifra hvis du trenger noe.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Om du ønsker kan du alltids få noe når det nye designet er kommet opp og det nye annonsesystemet er i gang igjen, hva sier du til 25.000 bannervisninger? Done deal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå