Goophy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg kunne nok klart å testet, men har ikke hardware-ressurser til slikt. Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 argh. Ikke lag sånne overskrifter pulsen stiger... Trodde faktisk det var laget en skikkelig test. De har brukt laaang tid nå. Tror Resten av verden vil ha teste det nye radeon før hw tester geforce... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hadde vært artig å testet skjermkort ja.. Hardware har jeg til det, men tid har jeg ikke.. Kunnskap er en ting som man kan skaffe seg lett.. visst det skulle være nødvendig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 argh. Ikke lag sånne overskrifter pulsen stiger... Trodde faktisk det var laget en skikkelig test. De har brukt laaang tid nå. Tror Resten av verden vil ha teste det nye radeon før hw tester geforce... Finnes jo en del tester da Det som kan få pulsen min til å stige er en endelig norsk pris på alle kortene, og tester på de vi ikke har fått ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå