Pomfri Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Artikkel Ja, bare lurer på om det kommer en test snart. Sikkert bare jeg som er utolmodig Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Sikkert bare jeg som er utolmodig NEI! det er ikke bare du som er utolmodig... Siden de har brukt så lang tid bør de dra til med en helt vill test! Endret 2. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tenkte på det selv... De har brukt gooooood tid synes jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Selv om de ikke er helt ferdige kunne de godt lagt ut en midlertigig rapport, eller ihvertfall noen tanker/resultater rundt kortet. Ventetiden har blitt veldig lang nå Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja nå burde testen komme snart! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Siden de har brukt så lang tid bør de dra til med en helt vill test! Det håpes på ja! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Finnes det ikke en 6800 ULTRA test på nett allerede? Slik at vi vet som ca hvordan dette kortet yter? Er mer interessert i å få fatt i noen tester av de dårligere 6800 korta, og ATI sine nye kort. Men alt til sin tid. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Finnes jo noen tester ute allerede, men jeg er mer interessert i HW.no sin. Gi dem den tiden de trenger, regner med at de leverer en kvalitets test Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) De skal vel ha nyheter skal de ikke? 6800 er allerede "benchmarket" på en "haug" med andre sider... Begynner å bli på tide nu... Endret 2. mai 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Finnes jo noen tester ute allerede, men jeg er mer interessert i HW.no sin. Gi dem den tiden de trenger, regner med at de leverer en kvalitets test Bare det de leverer Mulig det tar så lang tid å gjennomføre en slik test. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Folk har vel andre ting å gjøre uansett. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Forstår ikke hvordan de kan bruke sååå lang tid... Kanskje de kunne lagt ut en rapport sammen med testen, noe som forklarer hvorfor de bruker så lang tid. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Finnes jo noen tester ute allerede, men jeg er mer interessert i HW.no sin. Gi dem den tiden de trenger, regner med at de leverer en kvalitets test Bare det de leverer Mulig det tar så lang tid å gjennomføre en slik test. Ikke vet jeg. De vil sikkert bare gjøre den nøyaktig og detaljert Lenke til kommentar
highlander Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hehe, stakkars dere som er helt ivrige etter å se en test ja. Akkurat som nett leverandører lover noe lenge før det skjer. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=235262&st=180 Smør dere med tålmodighet folkens, les andre tester på nettet i mellomtiden. Testen tar dessverre noe lenger tid enn vi trodde. Neste gang skal vi vurdere å ikke "annonsere" tester på forhånd på denne måten PS: Om noen av dere har megapeiling på skjermkort og ønsker å teste slike på vegne av HW.no, ta gjerne kontakt med undertegnede. Endret 3. mai 2004 av Gef Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hvem skal jeg kontakte for å teste skjermkort? Howard? EDIT : har PM howard nå Endret 3. mai 2004 av VeXx Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kunne godt tenkt meg og teste skjermkort.... Men trokke jeg har den ekspertisen de trenger... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg har den muligheten,men man skal ha tid til slikt . Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Et av kravene blir vell at man ikke er CS fanatiker Tipper di også ønsker noen som spiller varierte spill og ikke bare en sjanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå