Snorre123 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har fra før en hd and thats it.. mus+tastatur+skjerm+hd+cdbrenner har jeg, Bestem deg. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 -1 stk. spasertur til loftet (x kalorier, avhenger av fysikken din) -1 par minutters leting etter en gammel Pentium -1 stk. transport ned -1 stk nedlasting og oppsett av en Linux-distro Kostnader: Penger: 0,- Kalorier: Variabelt Tid: Et par timer Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 ??? Det følger med Windows 98 lisens, og Windows 2000 lisens med maskinen Da er det jo i allefall billig. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 CpuHovedkort Minne Kabinett Blir rundt 1800,- dette, men det er noe av det billigste jeg kunne finne, er usikker på hk og kabinett. Hva sier dere folkens? Det er et genialt kabinett. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 In/Out <--- Brukt Datautsyr Der var det dyrt Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Sjekk på Lagersalg hos PSData / Demovarer hos Komplett. Kan finne mye billig der... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 CpuHovedkort Minne Kabinett Blir rundt 1800,- dette, men det er noe av det billigste jeg kunne finne, er usikker på hk og kabinett. Hva sier dere folkens? Det er et genialt kabinett. Høres bra ut det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå